19 Eylül 2012 Çarşamba

Flormar Compact Pudra..

 Herkese merhaba,
Dün Flormar'ın terracota pudrasını, bkz , bayıla bayıla anlatmıştım ama fark ettim ki 2 senedir kullandığım compact pudrası hakkında özel bir post hazırlamamışım. Bu yazı da mat pudra severlere gelsin. Ama önce pudra ile tanışma hikayemi kısaca anlatmak isterim :)


Yeni yeni makyaj yapmaya başladığım dönemlerde ne cildi mi ne de ürünleri yeterince tanıyordum. Bu nedenle makyaj denemeleri yaparken evde bulduğum fondöteni cildime sürer dışarı çıkardım. Yine bir gün kız arkadaşım ile sahile indik. Oturduk çay içiyoruz. Bana baktı, " yüzün çok beyaz görünüyor. Sadece fondöten mi sürdün?"
- Evet.
- " Bana kalırsa fondöten falan kullanma, hem cildini daha çok bozacak. İllaha bir şey kullacağım diyorsan ben pudra kullanıyorum sen de pudra kullan. Daha hafif."
- Olur, denerim. Sağol tavsiyen için.
Aramızda ki muhabbet böyleydi. O zamanlarda cilt problemi de yaşıyordum. Çene etrafımda sivilce ve yağ bezeleri mevcuttu. Bilinçsizce kullandığım fondöten, yağ bezelerinin daha da artmasına sebep oldu ayrıca.
Daha sonra gittim bir pudra aldım. İlk kullandığım pudra Flormar değildi. Nitekim fondötene göre daha iyiydi. Farklı bir marka pudra denemek istediğim de ise parfümerideki görevli bayan bana Flormar compact ı önerdi. Hem fiyat açısından da bir önceki kullandığım ürüne göre daha uygun fiyatlıydı. Aldım denedim ve sonrasında hep kullanmaya devam ettim iki sene kadar.


İlk kullandığım rengi 98 numaraydı. Şu an elimde bulunan ise 92 numara. 98 e nazaran bir ton daha koyu. Benim cildime daha iyi oturdu rengi. Diğeri biraz daha beyaz kalıyordu. Tamamen mat bir yapıya sahip. kalıcılığı orta derece. Gün içinde tazelemenizi bekliyor. Hafif bir yapısı var. O nedenle ağırlık yapmıyor. Kapatıcılığı da 20 liralık bir pudra için oldukça iyi, hatta üniversitede arkadaşlarımdan bazıları " cildin ne kadar güzel görünüyor, ne sürdün?" diye sormuşlardı. Pudra kullandığımdan bahsedince gidip onlarda almıştı. Bu pudra günlük kullanım için çok ideal. Tek başına kullanılabilir. Çok problemli bir cildiniz yoksa sizi idare edecektir. Ben bu pudrayı 2 senedir çok severek kullandım ama artık dün de dediğim gibi, son zamanlarda ışıltılı makyaj daha çok hoşuma gittiği için terracota pudrayı ilk sıraya koydum. Uzunca bir süre o pudrayı kullanacağım. Fakat compact benimle kalmaya devam edecek. Ürünün renk skalası oldukça geniş. Üstelik 11 gr. Düzenli kullanımda sizi en az 6 ay rahat götürüyor.




Sevgiler 
xoxo

4 yorum :

  1. Flormar'ın pudralarını merak ediyordum ama hakkında pek tatmin edici yorumlar yoktu. Bu yazıdan sonra bir pudra alıp denemek fatz oldu rtık :) Seni takibe aldım bana da beklerim :D

    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Herkesin cilt yapısı başka olduğu için olumsuz yorumlar okumuş olman normal ama bu pudrayı benim cildim seviyor :)

    YanıtlaSil
  3. SELAM SEDA BEN

    BENDE SADECE FONDOTEN KULLANIYORDUM BENI TATMIN EDIYORDU AMA 2-3 AYDIR FONDOTEN UZERINE PUDRA UYGULUYORUM GAYET HOŞ OLUYOR SİZE SORMAK ISTEDIGIM PUDRAYI NEYLE SÜRÜYORSUNUZ BEN BAZEN FIRCAYLA BAZENDE PUDRA PEDİYLE SIZCE HANGISI DAHA IYIDIR.

    SEVGİLERR

    YanıtlaSil
  4. Seda merhaba, ben bu compact pudrayı içerisinde bulunan pudra pedi ile uyguluyordum. Yeni aldığım terracota pudrayı ise bazen fırça bazen ped ile uyguluyorum. Ped ile uyguladığımda daha yoğun ürün sürmüş oluyorum cilde tek seferde. O senin ürünü az ya da çok sürmek istemenle alakalı. Fırça ile daha az elde ediyorsun ürünü.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?