18 Eylül 2012 Salı

Flormar Terracota Pudra No 20

Herkese merhaba,
Sonunda aradığım pudrayı buldum. Yani aslında ihtiyacım olan böyle bir pudraymış, geç farkına vardım. Flormar'ın yeni çıkardığı ruju aldığım gün, bkz, en sevdiğim bölüm olan pudra ve allık kısmını da bir yandan incelemeye koyulmuştum. Tabii, tam o esnada yanıma ısrarcı stand görevlisi geldi. Bana terracota pudraların şu an indirimde olduğunu, kendisinin de bu pudrayı kullandığını ve çok memnun olduğunu söyledi. İhtiyacım olmadığını sadece baktığımı söyledim ama kızın yüzünde pudra o kadar canlı duruyordu ki.. İçimde kalmış demek ki bu pudra, bir kaç gün önce dayanamayıp gittim aldım.




Zaten iki yıldır düzenli olarak Flormar'ın compact pudrasını kullanıyorum,bkz, çokta memnunum aslında, ya da memnundum mu demeliyim? Bu terracota pura ile compact pudranın pabucunu dama atıyorum.


Ben buğday tenli olduğum için stand görevlisi 20 numaranın bana daha iyi olacağını söyledi, doğru da söylemiş. Tonu cildime tam olarak uydu. 21 numarası var. Hatta aklımada onu almak vardı nedense. O bir tık daha koyu ve ışıltılı. 


Ürün zaten 9 gr. 11gr lık compact pudrayı her gün düzenli olarak kullandığımda bana yaklaşık 6 ay yetiyordu. Şimdilerde ise diplomalı ev kızı olarak takıldığımdan makyajı dışarı çıkacağım zamanlar yapıyorum. Bu nedenle bu ürün beni uzunca bir süre götürecektir.


Yumuşak ve hafif ışıltılı bir yapısı var. Işıltılar öyle kıvamında ki yüzünüzü disko topuna çevirmiyor. Bu yüzden günlük kullanılabilecek bir ürün. Yüzünüze verdiği hafif ışıltı sizi daha canlı bir görünüme kavuşturacaktır. 
Bu ürünü alalı uzun süre olmadı ve sadece 3 gün kullandım ama zaten Flormar compact pudradan bu kadar memnun kalmışken bu ürünün beni hayal kırıklığına uğratacağını düşünmüyordum. Kendimce haklı çıktım. 
Kalıcılığının ve kapatıcılığının orta derece olduğunu düşünüyorum ama bu bana yetiyor. O nedenle iyi ki bu ürünü almışım diyorum.
Fiyatı 28 lira.

Sevgiler 
xoxo

4 yorum :

  1. Merhaba,
    swatch ve anlatımın çok güzel insanın alası geliyor.Işıltıları highlighter kıvamında değil anladığım tüm yüze rahatlıkla kullanıyorsun değil mi? Yapısını test ettiğin için soruyorum;
    Kapatıcılığı artırmak için concealer veya fondöten üstüne de kullanınca güzel sonuç verir mi sence?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim :)
    Soruna gelince, kesinlikle highlighter kıvamında değil. Ben iki türlü kullandım bu ürünü; biri tek başına, diğeri ise garnier bb krem üzerine. Bb krem üzerine kullanınca biraz daha canlı bir görünüm elde ettiğimi söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Urunu neyle suruyosunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün kendi pudra pediyle sürüyordum fakat artık real techniques in pudra fırçası ile sürüyorum pudralarımı.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?