1 Eylül 2012 Cumartesi

Flormar'dan yeni bir ruj..

 Herkese merhaba,
Dün denizden dönerken Flormar standına uğramak istedim belki yeni çıkan 2x duo ojelerinden gelmiştir diye ; fakat görevlilerin öyle bir oje serisinden bile haberleri yoktu. Ayrıca stand görevlileri çok sinir bozucu. Bunlara özellikle mi söylüyorlar gelen müşterinin tepesinden ayrılma ve ellerini attıkları her ürünü " bu ürün ok güzel hemen veriyorum. " şeklinde satmaya çalışın diye? Çok rahatsız edici ve lütfen o kadar çok makyaj yapmayın. Kozmetik satışı görevlisi olmanız bütün ürünleri suratınızda sergilemeniz anlamına gelmez. Palyaçoya benziyorsunuz.

Oh be.. İçimi döktükten sonra asıl ürüne gelebiliriz. Dün aradığım ürünü bulamadım ama yeni çıkan ruj serisinden bir ruj almış oldum. Neden aldım bilmiyorum. Bir anlık boşluğuma geldi sanırım. Ruja hiç ihtiyacım yok, üstelik kırmızı ruja hiç.. Fakat bu soft bir kırmızı üstelik ışıltılı. Dünden beri evin içinde bile sürüyorum :)


Seride çok fazla çeşit yok. Klasik renklere ulaşmak mümkün. Benim ilgimi çeken bu renk oldu. Numarası D40.


Sürümü çok yumuşak. Dudakta ağırlık yapmıyor. Sürdüğünüzde kiraz dudaklı oluyorsunuz :D Hem hafif bir ışıltı hem hafif bir kırmızılık...



Kalıcılığı ise hiç fena değil. Fiyat olarak diğer seriler ile aynı. 13 küsurdu. Küsuratını hatırlamıyorum.



Aldıktan sonra ihtiyacım olmadığı için pişman olmuştum ama sonrasında pişmanlığım hemen geçti :)

Sevgiler 
xoxo

10 yorum :

  1. Ayy bende de aynı şey oldu geçen hafta canım :D Gittim Flormar standına chrome ojeler gelmişse alayım diye ama yoktu tabi sormadım da anlamazlar diye :)) Bu rujlara da bakayım dedim ama bana uygun bir ton göremedim,yoksa denemek için dayanamaz alırdım . Hep pembe tonlarıydı yaa :/ Güle güle kullaan !

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Sanırım çok rastgele seçiliyor çalışacak olan kişiler. Ne yaparsın... Olan bizim sinirimize oluyor :p

    YanıtlaSil
  3. Bende aldım bu rujdan ama benimki başka bir rengi.. İlk defa bir Flormar ürününü bu kadar çok sevdim galiba.. Sendeki bu kırmızı rengi de almak istiyorum ^^

    Bu arada sana bir mail attım canım :)

    YanıtlaSil
  4. bir ruj hastası olarak hemen gidip bakıyorum benim bu seriden şimdi haberim oldu yaaa

    YanıtlaSil
  5. @ j.d evet canım bu rengi ben çok sevdim. Tavsiye ederim )
    @ Şule, bence de :)
    @ Çokomell, benim de geçen gün haberim oldu. Stand a uğramasam kim bilir ne zaman haberim olacaktı..

    YanıtlaSil
  6. cok haklısın cok sinir bozucular ama sanırım cok hırszlık oldgundan öle olmak zorundalar ama yine de bu tici konusmalarını gerektrmz !Flormar yetkililerine duyrulur
    Bide rujun rengine bttim ama simli ısıltılı olmasa da mat olsaymıs ne varmış ya,güle güle kullan cnmm

    YanıtlaSil
  7. Ayşenurcum, teşekkür ederim. Evet, ruj dudaklarını ıslak gösteriyor fakat içinde hiç sim yok yanlışlık olmasın :) Rengini beğendiysen bence bir bakmalısın. :)

    YanıtlaSil
  8. Flormar nasil bunu basarabiliyor bilmiyorum, en son takdimdeku subesindeki kadin " aaaa ama sizinle renk tartismasina gurersek aabaha kadar sureer alacak misiniz eyelineri" dedi boylece kala kaldim :/ ama bu rujdan haberim yoktu gayet hos duruyor :)

    YanıtlaSil
  9. Flormar standına sanırım öyle rastgele uğramamak gerektiğini düşünüyorum artık. Ben Flormardan bir ürün alacaksam o ürüne kesin karar vermiş oluyorum ki kafamı karıştırmasınlar diye bir de biraz araştırma yapıyorum istediğim ürün hakkında. Ama en son aldığım pudra konusunda kadın yardımcı oldu sağolsun. Aralarında bu işi bilen de çıkmıyor değil..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?