17 Eylül 2012 Pazartesi

Pastel no 74..


Herkese merhaba,
Ara ara rengarenk ojelerime bakmayı, tek tek incelemeyi seviyorum nedense. Terapi gibi oluyor. Bugün de incelerken Pastel'in 74 nolu zümrüt yeşili ojesini çoook uzun zamandır sürmediğimi fark ettim.Bu ojeyi alalı bir seneden fazla oldu. Ne modaydı zümrüt yeşili o zaman. Yalnızca bu oje için özel olarak merkeze indiğimi biliyorum. Yeşil zaten favori rengim ama zümrüt yeşili benim için renk güzel renk diyebilirim. Bu derece asil, zarif, iç açıcı bana göre başka renk yok.



Gerçekten Pastel ojelerin çok kaliteli olduğunu düşünüyorum. Ojeyi alalı bir seneden fazla olmasına rağmen, kıvamından hala bir şey kaybetmemiş. Çabuk kuruması ve sürüş kolaylığıda cabası. 




Umarım Pastel renk skalasını daha da genişletir hatta ve hatta şöyle parıltılı, simli boncuklu ojeler üretse ne güzel olur. Türk firmalarımız yabancı firmalardan biraz kopya çeksinler yani bence çekmeliler :D



Sevgiler 
xoxo

6 yorum :

  1. mükemmel bir renk ya, ben de sürcem simdi :)

    YanıtlaSil
  2. ben de hastayım bu renge,hürrem nail art diye farklı bir deneme yapmıştım :))
    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/08/hurrem-sultan-nailart-yapsayd.html

    YanıtlaSil
  3. Hep aklımda olan ama bulamadıgım bır oje daha .) Sen gule gule sur bebek .)

    YanıtlaSil
  4. @ fulya, hiç durma sür ;)
    @Bizimkız, manikürünü beğendim :)
    @Artemis, ben de bu rengi alix avien serisinde çok aramıştım hala bakıyorum ama 2 senedir bulamadım..

    YanıtlaSil
  5. harıKA yakıŞmış zümrüT yeŞili bayılırım .........

    YanıtlaSil
  6. Matruşka, yeşil zaten en sevdiğim renk hele ki zümrüt yeşili. Hastasıyım!! :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?