19 Eylül 2012 Çarşamba

Pastel Terracota Allık..

Pastel Terracota allıklar yaz başında ikili olarak indirimdeydi. O indirimden aldığım allıklardan birincisi ve bu da ikincisi.
Bütün yaz boyuca elim çoğunlukla bu allığa gitti, hala daha gitmekte. Kalıcılığını ve ışıltısını çok seviyorum. Uzunca da bir süre kullanacak gibiyim.




Ben allığın mümkün olduğunca simli tarafını kullanıyorum, fakat simleri yüzünüzde hiç abartılı durmuyor. Tabiri caizse disko topuna dönüşmüyorsunuz.


Allıkların 5 çeşit rengi var diye biliyorum. Bu sanırım 3 numara. Arkasında yazmıyordu. Fiyatlarının da 29 lira olması gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ben kampanyadan ikisini 30 liraya almıştım.  


Kalıcılığı ve ışıltısı ile sevdiğim bir allık. 

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?