9 Eylül 2012 Pazar

Yakında ben de asker yolu gözleyeceğim..

      Yazdım, yazdım ve sildim. Sadece duygularımı ifade edemiyorum ama derinlerde hissettiğim bir korku var ve sürekli dua ediyorum. 2 ayımız var. Sonrasının hayırlısı ile geçmesini ve bitmesini isteyeceğim ve bana sağ salim geri dönmesini isteyeceğim bir süreç başlayacak. Belki her gün göz yaşı dökeceğim ve babamla bu yüzden sıkça kavgalarımız olacak.Yanımdan zaten ayırmadığım telefonum benim için daha önemli bir hale gelmeye başlayacak. Gün sayacağım, onunla birlikte ben de ve uzun süredir zaten ettiğim dualara daha bir sıkı sarılmış olacağım muhtemelen. Çünkü dua etmekten başka elimden ne gelecek. Rabbim bütün asker yolu gözleyenlere sabır versin, askerlerimize sağlık, güç versin ve onları bizlere bağışlasın. Amin!

      Aslında yazıyı yazmak istememdeki amaç da sizlerle konuşmak, paylaşmak, dertleşmekti. Aranızda mutlaka vardır asker yolu bekleyen, askere uğurlamış ve kavuşmuş olan. O süre zarfında neler yaşadınız, nasıl görüştünüz, onun psikolojisi ne durumdaydı? Bunlar benim için önemli sorular şu an ..



Sevgiler 
xoxo

9 yorum :

  1. ufff canim ya seni cok iyi anliyorum ben bu derdi senelerdir beri cekiyorum ve bayadda cekecegim.Benim sevdicegim komutan diyarbakirda ve seneye dügünümüz olacak ve ben evli bir es olarak onu her 3 aydan sonra görebielcegim :((( cokkkkkkkkkk zor asker esi olmak.Ama senin sevdigin askerligi bitince gelecek ama benimkisiii yillarca sürecek :(( allah herkesinde yardimci olsun ama inanki allahim sabrini veriyor.Ilk zamanlar psikolojin cok bozuluyor aglarsin cok üzülürsün onun yoklugunu cok iyi hissedersin ama sürekli seni ariyabilir sürekli hafta sonlari görüsebilirsiniz.Sayigi günler cabuk gecerr...peki nerede yapacagi belli oldumu askerligini??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcın olsun canım. Çok zordur eminim. Bizim henüz belli değil nerede görev alacağı. Bekliyoruz. Tek bildiğimiz aralık celbinde askere gideceği..

    YanıtlaSil
  3. Canım benim sevgilimde hala başvurusunu yapmadı ama bu hafta yapacak ve aralıkta gidecek. bende napıcaz ne edicez bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Allah yardımcınız olsun, bir subay kardeşi olarak söyleyebilirim ki çok zor olduğu kadar bir o kadar da gurur verici bir durum bu. Allah'ım tüm asker yakınlarına sabır versin, askerlerime güç, kuvvet ve sağlık versin sağ salim yakınlarına kavuşsunlar inşallah. Eminim ki zorlanacaksın duygusallık sınırın hat safhada olacaktır bunlar çok doğal duygular ama inşallah sağ salim kavuşur sana (: Allah yardımcın olsun canım..

    YanıtlaSil
  5. Allah yardımcımız olsun hepimizin. Hep dua ediyorum hep... İnşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz sevdiklerimize.Desteğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. bende aynı özlemi yaşıyorum şuan.gideli tam 158 gün oldu.ilk gittiği kadar üzülmüyorum artık içim rahat.ama askerlik başa bela.sanki biraz uzaklaşıyosun sevdiğinden.araya her anlamda mesafe giriyor.bizim 6.senemiz olmasına rağmen hala ilk günkü heyecanı bekliyorum bulamayıncada üzülüyorum öyle bişey işte.herkesin derdi kendine :) hiçbiriniz üzülmeyin bayanlar bunlarda gelir bunlarda geçer :) önemli olan aradaki sevgiyi saygıyı kaybetmemek...

    YanıtlaSil
  7. Adsız, doğrudur. O erkeğin psikolojisi, senin psikolojim, kim bilir nasıl oluyordur aradaki ilişki o durumda. Her kesin, senin de söyleediğin gibi, saygı, önce saygı sonra sevgi. Allah hepimizin hakkında hayırlısını versin inşallah.. Ne denir başka..

    YanıtlaSil
  8. hee birde şu varki haber alamadığın zamanlar en kötü günlerin olcak.eğer rütbeli yapacaksa telefonu olur sıkıntı olmaz ama ona rağmen ulaşamadığın zamanlar oluyo tabi.için içini yiyebilir :) şimdiden sana Allah sabır versin diyorum.Birde unutmadan alttan almaya çalış olayları.çok sıkıntısı oluyo orda birde sen üstüne gidersen sorun büyür de büyür.bi süreliğine koyver gitsin yani.

    YanıtlaSil
  9. Cok tesekkur ederim tavsiyelerin ve duan icin allah razi olsun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?