19 Ekim 2012 Cuma

Avon siparişim..

Herkese merhaba,
Şükürler olsun sonunda yarın ehliyet sınavı var. Kaç zamandır bekliyordum bir an önce sınava girsem de bitse diye. Ehliyetimi almak için sabırsızlanıyorum :P
Az önce de avon siparişlerim geldi. Hemen paylaşmak istedim.
Argan özlü serumu çok merak ediyordum iki tane sipariş ettim. Avonun onarıcı serumunu daha önce kullanmıştım. Miktarı az olsa da ve miktarına göre fiyatı yüksek olsa da down under naturals'ın serumundan daha iyi gelmişti saçıma. Yeni çıkan serumunun da kötü olmayacağını düşünüp aldım. Kokusunu merak ediyordum. Çok hoş bir kokusu var :)





Bir de color trend in yeni çıkardığı simli ojeler çok dikkatimi çekmişti. Daha önce hiç mor renkte simli bir oje kullanmadığım için katalogda görünce sipariş ettim. Minicik bir şişede. Keşke miktarı daha fazla olsaydı :) Fiyatı da sanırım 6 buçuk civarıydı. 


Hangi rengin üzerine güzel olur dersiniz? Siyah ile morun uyumunu çok severim aslında. Siyah deneyebilirim ama maviler, yeşiller çıktıktan sonra eskisi kadar siyah oje merakımda kalmadı. Bilemiyorum. Fikirleriniz varsa değerlendirebilirim.


Sevgiler 
xoxo

7 yorum :

  1. Mor simli oje Essence'in Snow White koleksiyonundaki mor ojeye çok benziyor.

    Ben morun üzerine denedim pek olmadı tabi :p
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2012/09/16/flormar-432-mor-oje/

    YanıtlaSil
  2. Ben de Arganlı maske sipariş ettim.
    Bugün yarın gelecek.
    Güle güle kullan tatlım aldıklarını.

    YanıtlaSil
  3. @ özlem, evet canım mor rengin üstünde kendini pek belli etmemiş olabilir :)
    @ undenied, teşekkür ederim canım :) maskeyi ben de merak etmiştim. Kullandıktan sonra yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle kullan tatlım^^
    Avondan uzun yıllar bir şeyler sipariş ettim zarzor kullandım hiç bir işe yaramıyorlar:/en azından bu saç ürünleri..Zaten gratis ve watsons ürünleri,kuaför malzemeleri dururken en fazla oje sipariş ederim avondan sanırım.3-4 ay önce kuzenime sipariş ettirdiğim ojeleri alıp kullanabilirsem almaya yine devam edeceğim..Sınav'n umarım iyi geçmiştir.bende 5sene önce gidicektim ilk doğum günümde ama araba olmayınca unuturum araba sürmeyi diye gitmiyorum kursa..

    YanıtlaSil
  5. argan yağını ne çok duyuyorum bu ara.
    ben de kullansam ya :)

    YanıtlaSil
  6. aldıklarını güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. @ Disa style, ben avonun nedense bazı rujlarını ve badem özlü saç kremini beğeniyorum. Bu argan yağlı olanı da umarım söyledikleri kadar iyidir :)

    @ Syhn, denemekten zarar gelmez :)

    @ Darkolivee, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?