6 Ekim 2012 Cumartesi

Bu aralar ben..?

Herkese merhaba,
 "Bu aralar ben..? " başlıklı postları okumaktan hoşlanan biri olarak, ben de bu tarz bir post hazırlamak istedim. Tamamen keyfi işte. Hem bugünkü yoğun ev temizliği temposundan sonra böyle bir post hazırlamak benim açımdan da eğlenceli olur diye düşündüm :) 

Sanırım sonbaharın etkisinden olsa gerek, annem ile birlikte kitaplara sarmış durumdayız bu günlerde.
Son haftalarda aldığım bazı romanlar.. Gizli Anların Yolcusu, Hayat önümden Geçti ve Bin Muhteşem Güneş okuduklarım arasında. Bin Muhteşem Güneş i geçtiğimiz yıllarda dayıma hediye ettiğim için Uçurtma Avcısının yanında eksikliği çok belli oluyordu. Artık eksik tamamlandı :)



Dün itibari ilede Steve Jobs'un hayat hikayesine başladım. Dünde ölüm yıldönümüymüş. Tesadüf oldu. Allah rahmet eylesin. 
Kardeşim de üniversiteye başlayınca onun eksikliğini çok hisseder olduk özelliklede şoförlüğü konusunda. Hal böyle olunca ehliyet almak farz oldu. Bu nedenle son zamanlarda sürücü kursu ile meşgulum.



ve yaklaşık 2 haftadır sıkça yenilediğim ojem Alix Avien 293.  Gün ışığında bakınca yeşilimsi, florasan ışığında ise resimde gördüğünüz gibi :P


Kırtasiye merakım ise son günlerde yine atak yaptı. Hele ki Hello Kitty li ürünler dikkatimi daha çok çeker oldu. bu blog olayı babama pahalıya patlıyor. Eskiden bu kadar merakım yoktu ama aranızda bu cicilere beni özendirenler çok oluyor haberiniz olsun :D



Şimdi bu şekerlikler de ne alaka demeyin :) İlk kez çeyizimden bir parça gösteriyorum :P 
Annem yavaş yavaş bana çeyiz yapma merakı içinde, ben ise henüz gerek olmadığı kanaatindeyim hala ama sanıyorum usul usul bana da çeyiz merakı işleniyor, öyle ki Finlandiya'dan gelen misafirlerimizin anneme hediye ettikleri bu şekerlikleri görünce " bunları ben alayım, çeyizime koyarım." dedim ve şekerlikleri bir kenara ayırdım. Artık bunlar benim :P



Bu arada Kpss nin olmaması beni yeniden iş aramaya yöneltti. Bu sene sezon zamanına kadar yeniden iş bulma umudu ile kapıları çalacağım. Artık evde oturmak gerçekten can sıkmaya başladı. İşe yaramaz hissetmeye başladım galiba :S
Allah gönlümüze göre versin hanımlar. Dualara sığınmaktan başka elden pekte bir şey gelmiyor. Nasipten ötesi yok..

Haydi Allah' a emanet olun.

Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Kitap okumak kadar güzel birşey yok sanırım, keyifli okumalar ;) ehliyet konusunda da başarılar diliyorum. Kalemlerde çok cici güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Mervecim :) hele ki şu depresif zamanlarda kitap gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kitaplar okumuşsun ^^
    Ama o kadar güzel kalemler alıp bloglarda paylaşıyorlar ki insanın hepsini alası geliyoo :D

    YanıtlaSil
  4. Evet, hatta bazı paylaşımlar o kadar güzel ki küçücük bir yer olan Kuşadası'nda bulamadığım için kıskanıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. o renk ojeye ben de bayılıyorum,hatta sadece tırnaklarımı değil kolyelerimi, taşlarını boyamada bile kullanıyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar hoş :) deneyebilirim ben de belki bir gün :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle öneririm, kolyelerin küpelerin, bilekliklerin taşlarına çok yakışıyo... ben bunu yapmıştım:)))http://melislicious.blogspot.com/2012/09/diykendin-yap-eski-sallantl-kupelerden.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?