5 Ekim 2012 Cuma

Bugün ne sürdüm?

Herkese iyi akşamlar,
Son bahar iyiden iyiye belli etmeye başladı kendini. Öğlen vakitleri güneş bir anda saklanabiliyor bulutların arasına. Fakat henüz yağmur sezonu başlamadı Kuşadası'nda ama beni en çok sıkan şey havaların giderek daha erken kararması :( Akşam vakitlerini sevmiyorum uzun süredir...
Sanırım son zamanlarda son bahar moduna da girdim. Yolum sürekli kitapçılara düşüyor annem ile. O kendini bu ara dinsel içerikli kitaplara verdi ben ise romanlara yine :) Daha sonra yeni bitirdiğim bir iki roman ile ilgili yeniden bir post yazacağm. Kitap kurtlarına özel olsun :D

Az önce ise canım sıkıldı ve yapmış olduğum temizliğinde yorgunluğunu atmak için oje sürmek istedim. Annemin seçimi ile Pastel 23 numaraya karar verdim. Üstüne de Flormar 003. Işıltılarını çok beğeniyorum 003 numaranın. Ama keşke biraz daha büyük ve yoğun olsaydı ışıltılar :)
Size görseller ile baş başa bırakıyorum. 
Herkese şimdiden mutlu hafta sonları.







Sevgiler
xoxo

3 yorum :

  1. iki ojenin rengi de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Canım beni kışa götürdün resmen.Biranönce gelsin çok ösledim kışı :)

    YanıtlaSil
  3. poliship, ben de yaz bitti diye üzülüyorum. :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?