9 Ekim 2012 Salı

Çantamı kurcalayalım :)

Merhabalar,
Bugün istedim ki çantamı biraz karıştıralım. Daha önce buna benzer bir post hazırlamıştım gelen mim üzerine gerçi ama tekrar yazmak istedim. O zamandan bu zamana çantamda bulundurduğum eşyalarda pek değişiklik olmadı. 
Bunlar son zamanlarda yanımdan hiç ayırmadığım eşyalarım.
Cüzdanım! ee malum.  Sanırım 4 senedir kullanıyorum. Henüz vazgeçmeye de hiç niyetim yok. Hala çok seviyorum, hem rengini hem kullanım rahatlığını.
Neutrogena el kremi çok bereketli bir ürün. Çok az bir miktarı yettiği için çok uzun süre dayanıyor. Bir sene oldu henüz bitmedi. Az bir miktar kaldı içinde. Bitince hemen yenilenecek.
Watsonstan aldığım vücut spreyi. Pek kullanmasamda yine de bulunduruyorum yanımda. Hem hafif olması benim açımdan iyi. Bir de parfüm koyup çantamı daha da ağırlaştırmak istemiyorum.
Not defterim ve kalemlerim. 
Anahtarım ve Konya'dan aldığım mevlanalı aynam. Çantamın içinde harap olmuş olsa da...
Dolorex ağrı kesicim ve mendiller, yara bandı. 






Lcw den, çocuk reyonundan aldığım cüzdan. Biraz temizlenmeye ihtiyacı var gerçi. 2 senedir makine yüzü görmedi :D Temizlenme vakti gelmişte geçiyor bile :P
Bu cüzdanın içinde de mp3 çalarım, rujlarım, kalem uçlarım ve sigara içmesem de taşıdığım bir çakmağım var. Kedi motifli olan eşyaları seviyorum o nedenle erkek arkadaşımın çakmağını aldım, bir süredir benim.
Hem ateş taşımak Peygamber efendimiz (s.a.v ) in sünnetiymiş. 


Bunlarda rujlarım. Son zamanlarda en soldaki flormar d40 ı kullanıyorum. 




Bir de bu fotoğrafları çekmemi sağlayan fotoğraf makinem var. Onu da yanımdan neredeyse hiç ayırmıyorum çünkü fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Zaten bir çalışmaya başlasam kendime yarı profesyonel fotoğraf makinesi almak istiyorum. Son zamanlardaki hayalim.

Çantamı kurcaladıysak bana müsade. :)
Allah'a emanet olun.


Sevgiler
xoxo

14 yorum :

  1. sanırım bu çantamda ne var videoları ve postları son zamanlarda en çok ilgi gören şeyler oldu :)
    ne gariptir ki küçük çocuklar bile çanta karıştırmaya bayılır :) sanırım çocukluğumuzdan genel bir şey olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle! :) Çanta, çekmece vs kurcalamak kadar eğlencelisi yok :)

    YanıtlaSil
  3. ateş taşımanın sünnet olduğunu hiç duymamıştım çok şaşırdım,her gün bişeyler öğreniyorum bloglar sayesinde :)

    YanıtlaSil
  4. Evet canım, öyleymiş. Ben de sünnetten zarar gelmez dedim attım çantaya. Lazım olacak bir yer de çıkar mutlaka :)

    YanıtlaSil
  5. çanta kurcalamaya da bayılırım , bu yazıyı çok sevdim.ruj hastasıyım rujların baya güzelmiş ama hiç mat rujun yok mu ya.s.s

    YanıtlaSil
  6. Aslında çoğunluka mat ruja sahibim :)en soldaki kırmızı harici olanlar mat ama sanırım flaştan dolayı gloss havasında görünmüş :)

    YanıtlaSil
  7. Size canta duzenleyicisi oneririm kizlar
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/08/canta-degistirmenin-en-kolay-yolu-canta.html

    YanıtlaSil
  8. bu postlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Ne oluyor ya bunlar benim dedim bir an çok sayıda eşyamız aynı:)

    YanıtlaSil
  10. lover k, merak ettim walla hangi ürünlerimizin benzer olduğunu :)

    YanıtlaSil
  11. Rujların ve özel olan anahtarlık, aynanın dışında telefondan çakmağa kadar aynı ve tesadüf çoğu da çantalık:) Ama aynı olanların içinde o cüzdan da olaydı iyiydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakmak mı? Umarım sigara için taşımıyorsundur çakmağı :(

      Sil
    2. Hayır Allah korusun ben değil ama maalesef ablam kullanıyor ben de bu çakmağı çok beğenmiştim senin hesap belki lazım olur:)

      Sil
    3. Tez zamanda ablan bırakır umarım sigarayı. Dedemin rahatsızlığından sonra sigara içenlere hep söylüyorum bir an önce bu sevdadan vazgeçsinler diye. Allah tiksindirsin ne diyeyim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?