7 Ekim 2012 Pazar

Down Under Naturals Saç Serumu..

Herkese merhaba,
Bugün size iki aydır kullanmakta olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. Down under naturals'ın bu saç serumu hakkında bloglarda çok fazla yorum okumadım ama okuduğum 3-5 yorum ise bu ürünün iyi olduğuna dairdi. Ben iki aydır düzenli olarak, her gün kullanıyorum serumu ama istediğim sonucu hiç elde edemedim. Bu memnuniyetsizliğimi de ürün müdürüne telefonda bizzat belirttim. Kendisi çok ılımlı bir bayan. Saç bakımı hakkında konuştuk, bana kendi yaptığı bakımdan bahsetti zira ikimizinde saç yapısı benziyormuş. Bana serumun uzun sürede etki edeceğini söylemişti ancak iki ayın yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum. 
Ürün tanıtımında serumun saçı ısıya karşı korumada yardımcı olduğu, saça parlaklık ve yumuşaklık verdiği ve elektriklenmeyi önlediği yazıyor. Isıya karşı korumada etkili olup olmadığını bilemiyorum çünkü saçıma fön, maşa uygulayan biri değilim. Bunun dışında parlaklık ve yumuşaklık konusunda da gözle görülür bir durum yok saçımda, maalesef :(
18 liraya almıştım. Bu fiyata değer mi bilmiyorum. Yani en azından ben tekrar almayı düşünmüyorum. 
Çok büyük bir heves ile aldığım bu serum ve nude güçlendirici şampuan ( yazısı daha sonra gelecek ) beni hayal kırıklığına uğrattı.
Bu ürünü kullanıp da memnun kalanlara ne mutlu. 


Serum bitene kadar kullanmaya devam edeceğim elbette. Bu sürede avonun da yeni çıkarmış olduğu argan özlü serumunu sipariş ettim. Onu da merakla bekliyorum.


Sevgiler
xoxo

5 yorum :

  1. aslında tam benim istediğim özellikler bunlarrr .. işe yarasaydı hemen alırdım.. başka alternatiflere de bakayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. ben beğenmiştim bu serumu..gramajı fiyatına göre yeterli, avonun, oriflme'in ve john frieda'nıın serum gramajı az mesela.. ilk ay iyiydi ama sonra etkisi azaldı saçımda.. her ne kadar saç ürüne alışmaz deseler de, bence saçım bu ürüne alıştı.. biraz mola verdim.. şimdi john f'nın serumunu kullanıyorum... avonun argan yağlı serumu çıkmş bi dene istersen canm. ben denemedim , bilmiyorum. sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. @ Mervecim, bilemiyorum tabii senin saçında etkileri ne olurdu ama elbette sen seçeneklere bak ve kendine uygun gördüğün birini dene :)

    @ Burcucum, haklısın gramajına göre fiyatı makul ama bir de işe yarasaydı ben de harika olacaktı. O zaman verdiğim parayı hak etti derdim. Avonun yeni çıkan serumundan iki tane sipariş ettim. Umarım işe yarar :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba :) ben yaklaşık 4-5 senedir bu ürünü kullanıyorum.nemli saçıma 2 fıs sıkıyorum.sonra kurutuyorum.ne yıpranma var ne de matlık.gören herkes saçlarımı yeni boyatıp boyatmadığımı soruyor (ki 2 ayda 1 boyatırım) saçlarım her zaman parlak canlı ve yumuşacık.serumun miktarını arttırabilirsiniz.ilk zamanlar saçınız fazla nem isteyebilir.önce 2 fıs,yetmezse bir dahaki sefere 3 fıs deneyin derim.eğer fazla gelirse rahatça sürebilirsiniz.yağlanma hissi olmuyor,saç ağırlaşmıyor. bence sabırlı olun :) :) yazınız için de emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim :) bu yazıyı yazdıktan sonra ürünün indirime girdiğini görüp yeniden ürüne şans vermiştim ama maalesef benim için sonuç yine aynı :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?