14 Ekim 2012 Pazar

Essence, Glisten up ve Alix Avien ikilisi..


Sevgili Nasslı'nın blogunda görmüş olduğum manikür öyle çok hoşuma gitmişti ki, essence glisten up ı listeye direk yazmıştım. Dün en azından glisten up'ı bulabildim.  Nasslı'dan biraz kopya çektim :) Benim elimdeki renklerle de ancak bu kadar oldu :)



25 numara Glisten up çok sıvı bir yapıya sahip. Tek başına renk vermiyor. O nedenle baz bir renk seçmeniz lazım öncesinde.  Ben Alix Avien 276 yı seçtim. İki ince kat sürdükten sonra üzerine bir kat glisten up ve en üste de essence in sade simli ojesini sürdüm. Son zamanlarda bu simli ojeler acayip ilgimi çekmeye başladı ki ben sadece mat oje seven biriydim. Ah bu blog alemi benim zevklerimi değiştiriyor :D





Tırnaklarımda toplam dört kat oje olmasına rağmen ojeler çok çabuk kurudu. Essence ojelerinin bu huyunu seviyorum :D


Her ne kadar fotoğram makinam ile ışıltıları pek yansıtamasamda, benim gözüm sık sık  tırnaklarıma gidiyor :D  Sim olayını sevmeye başladım ben :)


Sevgiler 
xoxo

7 yorum :

  1. canım rengine bayılacağını düşündüğüm bir öneride bulunmak istedim.O alix avien in üstüne yine essence in 38 numara choose me ojesini bir sür:p
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Choose me yi çok severek sürüyorum zaten. Tavsiyene uyup bir de dediğin gibi deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa çok güzemiş. Normalde hiç tarzım değildir simli ojeler ama benim de zevklerim değişiyor herhalde blog dünyası :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Evet canım ilgi alanlarımız giderek genişliyor desene :)

    YanıtlaSil
  5. Coook begendim mutlaka deneyecegim :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. ama ben simli ojeleri çıkarırken pamuğun verdiği o hisle deliye dönüyorum. dişlerim gıcırdıyor ovv çok fena. onu halledebilsem ben de başlarım sime :))

    YanıtlaSil
  7. @ Svieri, beğenmene sevindim :) sağol.

    @ Ahududusu, teşekkür ederim :) Haklısın, simli ojeleri çıkarmak bir dert. Ben bazen öyle zorlanıyorum ki çıkarırken sanki tırnağım kökünden kopacakmış gibi hissediyorum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?