15 Ekim 2012 Pazartesi

Essence, out of my mind!


Herkese merhaba,
İzmir alışverişimde essence standından aldığım üç ojeden biri de 52 numara out of my mind isimli bu oje idi.  Rengini bana göre tamamen choose me'ye benziyor. Choose me 'nin simsiz hali diyebiliriz :)  Her ne kadar fotoğraflar maviye dönük çıkmış olsa da, yeşile daha yatkın bir renk. kıvamı yine sulu. O nedenle en az iki kat sürmeniz gerekiyor ki ben iki kat sürdüm yine. Kuruma hızı her zamanki gibi mükemmel.  Ben daha önce bu kadar çabuk kuruyan ve bozulmayan bir oje görmedim kullandığım ojeler arasında. 
Ben bu rengi sevdim. :)
Sizi görseller ile baş başa bırakayım. :)








Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. evet aynen choose me'nin simsiz versiyonu.. başka markalarda da bu tonlar çıkmaya başladı ama essence kalitesinden çok memnunum ben, elim diğerlerine gitmiyor artık :)

    YanıtlaSil
  2. bu ojeyi ilk gördüğmde choose me sanıp stoklamak için aldım sonra ismine baktım değilmiş :D evirdim çevirdim almadan geri bıraktım ama gerçekten hoş duruyomuş :)

    YanıtlaSil
  3. cook gzelmsss sende cok gzel surmussun cnm ;)bayldm

    YanıtlaSil
  4. @ what's next, bana göre de essence gerçekten çok başarılı oje konusunda.

    @ Belmut, ben de stand da bu ojeyi görünce ilk bir afalladım, choose me sandım, numarasına baktım, numara farklı ama ilk başta emin olamadım ben de :D

    @Ayşenur, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel renk ;) yakışmış !

    Blogu takibe alıyoruuuuum ;)

    YanıtlaSil
  6. Şepşeker teşekkür ediyorum :) Hoşgeldin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?