22 Ekim 2012 Pazartesi

Flormar'dan gelen hediyelerim..

Biliyorsunuz ki Flormar bir süre önce Wild koleksiyonunu çıkardı ve bu koleksiyondan Flormar bana altta gördüğünüz ürünleri gönderdi.
Öncelikle Flormar'a bu güzel sürprizinden dolayı teşekkür ederim.
Gelelim ürünlere,
Paket gerçekten ismi gibi "wild". Paketlemesi çok hoşuma gitti. Ürünlerin kendi kapları da çok hoş bence. Leopar havası verilmiş :)




Ürünler içerisinde beni en çok mutlu eden pudra, duo 2x oje ve kırmızı ruj oldu. Kırmızı ruju çok severim!! Duo 2x ojelerden de bu yeşil rengi zaten merak ediyordum. İsabet olmuş. 







Bu güzel ürünler için Flormar a tekrar teşekkürler.
Ürünleri tek tek deneyip görüşlerimi bildireceğim sizlere kızlar.

Sevgiler
xoxo

17 yorum :

  1. Ojeler çok değişikmiş ya, içim gitti :D Güle güle kullan canım hepsini :*

    YanıtlaSil
  2. Sağol melocum :) mor olan klasik bir oje gibi duruyor. ama diğerini merak ediyorum doğrusu.

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan ;)
    Ruju çok sevdim ;-)

    YanıtlaSil
  4. acayip güzel renkler, ojelere bayıldım, kırmızı ruj herzaman favorimdir, güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlar. Umarım bu serinin de içeriği diğer ürünleri kadar iyidir :)

    YanıtlaSil
  6. ojelerıı yeriim cok guseller sen heb flormarın kendı sıtesındenMİ ALIşveriş yapıyorsun cınım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım, Kuşadası'ndaki parfümerilerden ya da flormar standlarından alışveriş yapıyorum. Hiç sitelerinden alışveriş yapmadım.

      Sil
    2. hadı ya dıger mesaja yazmıssında oyle sıteye uye olana hedıye gonderıyorlar sırım bıkac kısıde duymusdum ılgınc dımı kıss .d:D
      kusadası cok guselmıs ya gtmedım ama reyhan dıye cok sevdıgım bır arkadasım vr benmde orDa ...

      Sil
    3. Siteye üye olana diye bir şey duymadım ben canım.
      Kuşadası'nda ki arkadaşın da kimmiş :) adaş çıktık gördün mü bak? :)

      Sil
  7. hadİyavv e nasıl gonderıyorlar kıs cok merk eddm ozaman durduk yeremı hedıye yolluyor bunlar :S
    yazlıkları wr canım orda aydında yasıyorlaR:D Senın adındamı ryhan ben bılmıyordum yenı ogrendım bak:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım belli başlı bloggerlara hediyeler yolluyorlar yeni çıkardıkları ürünler oluyor bunlarda genelde ama neye göre seçiyorlar bu blogerları bilemiyorum. Ben Flormar ürünlerini zaten satın alıp kullanıyorum ve memnuniyetimi bellirtiyorum diye bana da gönderiyor olabilirler :P

      Sil
    2. :DDheraLdE ONDan bırde uyesınya oraya tanıdıksın onlar ıcın öv sen urunlerını dah cok gondersınler kıss sende bıse yollarsın :DDD
      basıt degıL her markanın ıyısı kotusu var flormardada memnun kalmadıgımız var lorealdede ıllaki dort dortluk urun mrkası yok bınce :Dama watsından aldıgım herşeyi begenıyorum ben daha ayy cok ktuymus parama yasık demedım.

      Sil
    3. Elbette memnun kalmadığım ürünleri de oluyor. Memnuniyetim kadar memnuniyetsizliklerimi de burada paylaşıyorum ki yazılarımı okuyanlar ona göre fikir sahibi olsun. Yani canım ürün için olumlu yorum yapma durumu bana çok ters.Şakası bile iyi değil kız :))

      Sil
    4. ayNenn öylee cinimcim reyhoşş :D
      nede iyi yapıyorsun zaten öylee olmak lazım kımısı blogerlara reklam yapıyor dıyor haNI kendı kullandığın ürün olduguna ınanMIyor bılemem haKlılardır kendılerınce ...
      sırF insnlar yararlansın diye blog açıcam bırgun bakalım hangı gun olur bılemem :D
      watsnS İçin kötü yorum yapma ama kıss üsülürüm :))

      Sil
    5. Deli misin kızz :) watson a laf ettim mi şimdi :) ben de severim watsons ın ortamını.

      Sil
    6. etmee dıye dedım zatenn yapma yazmısım baksana kızz doverım seni :DDD
      ortamını degıl ama urnlerinin hastasıyım umarım şımarıPta pahlandırmazlaR (:

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?