8 Ekim 2012 Pazartesi

L'oréal Perfect Clean


Herkese merhaba,
Bugünkü konumuz cilt temizliğimde kullandığım ürün. Perfect Clean öncesinde neutrogena nın greyfurt özlü temizleyicisini ve peelingini kullanmıştım. Memnun kalmayınca yeni bir arayış içine girdim. Bloglarda da bu üründen sıkça bahsedildiğini görünce dikkatimi çekti, özelliklede temizleme pedi..



Sanırım şu ana kadar kullandığım en iyi temizleyici. İşin sırrı jelinde mi yoksa pedinde mi bilmiyorum. Ama ürünü bitirince yenisini alacağım. Akneye meyilli bir cildim var. Çok çabuk sivilceleniyorum ve siyah noktalarım ile başım dertte. Siyah noktalarıma bir faydası olmadı ama bu ürünü kullandıktan sonra cildimin gerçekten temizlendiğini hissediyorum.


Temizleme pedi oldukça yumuşak bir yapıda. Cildi çizdiğini sanmıyorum.Gayet güzel şekilde masaj yaparak temizlemiş oluyorum cildimi. Parfümerilerde satışları başladı mı bilmiyorum. Umarım başlamıştır. Çünkü ben internetten sipariş etmiştim. Kargo dahil 20 tl ye gelmişti toplamda. Bana biraz pahalıya mal oldu normal fiyatının 14 lira civarında olduğunu düşünürsek. Hatta watsonslarda 7-8 liraya düştüğü zamanlar da oluyormuş. Bu ürün bitince peeling özellikli olanını denemek istiyorum bir de. 
Temizleme ürünü arayışı içindeyseniz bu ürüne bir şans verebilirsiniz.


Sevgiler 
xoxo

9 yorum :

  1. ben bunun beyazından kullandım, yüzüm yağlıydı baya kurutmuştu ve sivilceleri azaltmıştı..

    YanıtlaSil
  2. Beyazı hangisi oluyor? Pure zone serisi mi acaba? Çünkü o seride gördüm bu tarz bir şey.

    YanıtlaSil
  3. Lcw'den aldıgınız cuzdan cok sekermıs. Yeni olsaydı da gıdıp baksaydım hemen keske :))

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @ Çağla Deniz, belki üretiyorlardır hala. Lcw ye gittiğinde çocuk reyonuna bir bak :)

    @ Gökkuşağı pembesi, Ben öncelikle gözlerimi zeytin yağı ile temizleyip sonra bebe şampuanı ile yıkıyorum. Bu esnada yüzümü de bebe şampuanı ile ovuşturmuş oluyorum. Loreal ile temizleyene kadar cildim zaten bir nebze de olsa kirinden arınmış oluyor. Loreal ile de iyice temizleniyor. Yani direk makyajın üstüne uygulayıp temizleyip temizlemediğine hiç bakmadım. O nedenle tam bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. ben bunun pembesini kullanmıştım alalı 3 ay falan oluyo , 9 tl ye almıştım alırkende.bende memnunum.

    YanıtlaSil
  6. Bir dahaki sefere ben de ya pembesini ya da turuncu olanını almayı düşünüyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  7. vay arkadas bı urun bı bnamı ıyı gelmedı aksıne daha kotu ettı bılemedım :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm :( umarım kendine uygun bir ürün bulursun en kısa zamanda cnm.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?