13 Ekim 2012 Cumartesi

Minicik Alsancak alışverişim..

Herkese merhaba,
Bugün aylar sonra İzmir'e gitmemiz gerekti. Ben de kaç gündür İzmir'e gideceğim diye alacaklarımı düşünüp heyecanlanıyordum ancak aradıklarımı pek bulabildiğimi söyleyemem. O nedenle pek bir şey almadım. Alsancak'taydık. Gratis'e ilk kez girdim. Watsons'tan biraz daha farklıdır diye düşünmüştüm nedense :S gözümde fazla büyütmüşüm. Watsons yine favorim.
 Essence standına heyecanla uzandım, stand neredeyse boştu. İstediğim ojelerin hiç biri yoktu. Snow white koleksiyonunu merak ediyordum. O koleksiyon yoktu. Sonrasında Golden Lady satan bir yer aradım, o da yok :(
Kuşadası'na acil bir watsons ve golden lady standı lazım. Lütfen ama ya...



Bioblas ilk kez kullanacağım. Televizyonda reklamını görmüştüm ve merak ettim.Yeni çıkmış. Saç köklerini uyararak saçın daha çabuk uzamasını sağlıyormuş. Benim de saçım çok çok yavaş uzar, belki faydasını görürüm diye aldım. Saç dökülmemi de azaltır inşallah.


Yine dayanamadım kitapçıya girdim. Aklımda olan bir kitap vardı, Piruze. Aldım. Elimdeki kitap bitince okumaya başlayacağım.



Sevgiler
xoxo

3 yorum :

  1. İyi günlerde kullan canım. Benim de favorim Watsons.

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bence bioblas berbat bi şampuan ben de saç dökülme problemim için kullandım, öyle hemen kullanıp da bırakmadım 2 ay kadar kullandım saç dökülmem azalacağı yerde arttı ve saçlarımı kazık gibi yaptı. açılmamış bi paketi çöpe attım o yüzden inşallah sana iyi gelir canım

    YanıtlaSil
  3. @ Çağla, teşekkürler :)
    @ Eloss, inşallah canım. Aldım artık, kullanacağım :) Aylardır şampuan değiştiriyorum. Hayırlısı artık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?