11 Ekim 2012 Perşembe

NOB asetonsuz oje temizleme mendilleri..

İyi akşamlar kızlar,
Bu aralar nette sıkça nob'un asetonsuz temizleme pedleri karşıma çıkıyor. İki gün öncede ben aldım denemek için. Asetonsuz olunca en azından daha zararsızdır diye düşündüm. Bim den 2,95  e aldım. 
Küçük olması ve çantada rahatça taşınabilir olması bizler için avantaj olur. 
Özelliklerine gelecek olursak. 30 tane yağlı pedden oluşuyor. Sanıyorum beş farklı çeşidi vardı. Üzüm, aloe vera, gül, elma ve portakal kokulu. Ben elmayı tercih ettim. Kokusu çok hafif ve hoş. Pedler çok yağlı bu bir gerçek. 
Ben bu ürün konusunda kararsız kaldım. Şöyle ki, büyük çoğunlukla koyu renk oje süren bir insanım. Nob ile lacivert ve koyu yeşil ojelerimi çıkarırken biraz zorluk yaşadım. Aseton gibi hemen iki kat ojeyi temizlemiyor. Biraz ovuşturmak gerekiyor ancak ovuştururken peddeki yağ ile oje birbirine karışıyor ve pedden akıyor, elime, tırnak aralarıma bulaşıyor. Toplamda dört tane ped harcıyorum. İki tanesi oje çıkarmak için, geri kala iki tanesi de kalıntıları temizlemek için.




Sonrasında elde bıraktığı yağlı his beni rahatsız etmedi. Okuduğum kadarı ile bazı arkadaşlar çok rahatsızlık duymuşlar. Tabii ki yağı olduğu gibi elimde bırakmıyorum, kağıt havlu ile siliyorum, öyle vıcık vıcık yağ durumu falan oluşmuyor elinizde :)


Ancak bu ürün asetona göre daha zararsız ise bu ürünü tercih ederim. İki tane daha fazla ped harcarım. Önemli değil. Ürünü bitene kadar kullanmaya devam edeceğim. Üründe de zaman içinde herhangi bir kuruluk, bozulma vs görmezsem ürünü tekrar alırım diye düşünüyorum, tabii fiyatı da artmadıkça.



Bu ürünü aranızda kullan varsa düşüncelerinizi alabilir miyim ?


Sevgiler
xoxo

11 yorum :

  1. Aseton çok mu zararlı ya, bazen günde 2 kere tırnaklarımla buluşuyor kendisi :(

    Ben de en kısa sürede alayım o zaman bunlardan, en azından denerim.:)

    YanıtlaSil
  2. Ben üzümlüsünü aldım ama çöpe atmayı düşünüyorum.Kesinlikle ojeleri çıkarmıyor.Çıkarmadığı gibi koyu renkleri bütün elime bulaştırıyor.

    YanıtlaSil
  3. Kullanmadım canım. Kullanmayı da pek düşünmüyorum okuduklarımdan sonra ya.

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben aldım ama çok yağlı ve koyu renk ojeyi çıkarınca parmaklarım hep yağ ile karısık oje oldu ben begenmedim:/

    YanıtlaSil
  5. @ Melodram, aseton yasaklanacakmış öyle bile okudum nette, doğru ya da yalan bilmiyorum ama sigaranın içinde bile olduğunu düşünürsek zararlı bu aseton demek ki :D

    @ Begummy, oje çıkarıyor ben de ki ama aseton kadar kolay değil tabi ki ve evet haklısın bulaşıyor.

    @ Çağla, evet, iyi yorumların yanı sıra kötü yorumlarda okudum ama ben yine de merak edip aldım :)

    @ Dezzygum, ben de o bulaşanları tekrar temiz bir ped ile sildiğimden ekstra ped harcamış oluyorum. :(

    YanıtlaSil
  6. yok yaaa,ben de aldım amma cidden eziyete döndü ojelerimi çıkarmam :( aseton içermeyen oje çıkarıcı alırım daha iyi :(
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. İyisiyle kötüsüyle yorumlarınız için teşekkür ederiz... Ancak koyu renk ojelerini de çok rahatlıkla çıkardığını duydum ve ben de bir bayan olarak kullandım gördüm. Umarım başka bir kutu deneyimlersiniz ve memnun kalırsınız. Sağlıklı olduğu açıkça onaylanmış olan ürünlerimizi denemeden yorum yapan arkadaşlarımıza da tavsiye ederiz.
    Saygılarımızla...

    YanıtlaSil
  8. Ben de elmalısından kullandım, gayet memnun kaldım. Yapı beni de rahtsız etmedi, zaten cilt hemen emiyor, kalanı da kağıt havluyla temizlenebiliyor.

    Bu ürün benim için ofis kurtarıcım olarak görev yaptı; acil durumlar için ideal! Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. @ Nob oje temizleme, yorumunuz için teşekkürler. Aseton a alışan bizler için yeni ürünlerin çıtayı biraz zorlaması gerek sanırım çünkü çok arada yorumlar okudum, arada kalanlardan biri de benim ama asıl önemli olanın zararsız olması olduğunu düşünüyorum.
    Sevgiler :)

    @ Mor rimel, tam çantalık bir ürün. Pratikliği açısından çok iyi. Bu ürün bitene kadar kuruma vs gibi zorluk yaşamazsam portakallısını almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben cok memnunum, koyu oje surduysemde cok bulastigi icin bunu sadece kenarlari temzlemek icin kullaniyorum

    YanıtlaSil
  11. Ojeden arta kalanları temizleme de sıkıntısı yok zaten ancak keşke koyu renkli ojeleri temizlerken bulaşmasa ve daha az ped harcasam daha iyi olurdu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?