14 Ekim 2012 Pazar

Nude Güçlendirici Şampuan


Merhaba hanımlar,
Ben galiba bu şampuanlar konusunda çok tahlihsizim. Hala bana uygun, içime sinen, iyi sonuçlar elde ettiğim bir şampuan bulamadım. 
Nude serisini de aylar önce bloglarda gördüm ve içeriğininde yüzde 98 doğal olduğuna inanıp gittim aldım. Ben saç dökülmem dolayısı ile güçlendirici şampuanını aldım serisinin. 1 buçuk ay kullandım ama elde var sıfır.
Ürün müdürü ile görüştükten sonra bir de nemlendirici seriyi denemeye karar verdim. İkinci bir defa almayı düşünmemin sebebi ise şampuanın doğal içeriğe sahip olmasıydı. Ama reklamlarda bioblasın saç uzatma etkili şampuanını görünce gittim onu aldım. Deneme tahtasına döndü saçım artık. İki ayda bir şampuan değiştirir oldum. 
Bioblastan da memnun kalmazsam artık Allah kerim. :)




Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. Yves Rocher da dene derim ben.

    YanıtlaSil
  2. Memnun kaldıgın bır urun olursa bende hemen deneyecegım.

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @ Undenied,aklımda bulunsun sağol :)
    @ Çağla, vallahi umarım memnun kaldığım bir ürün olur artık :D haber veririm güle oynaya :D

    YanıtlaSil
  4. Kan sayımı, Demir kontrolü yaptır canım. artık sağlık ocakları da yapıyor. Belki içten kaynaklıdır. geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. @ Pembe fiyonk sağol canım. Yarın aksilik çıkmazsa gitmeyi düşünüyorum sağlık ocağına. En son kan sayımı yaptıralı bir sene oldu çünkü. Belki kansızlık da olabilir tabi.

    YanıtlaSil
  6. aa valla aynı dertten muzdaripmişsiz :/ o kadar çok marka denedim ki hatta birde hobby fln deneyim belli mi olur işe yarar ama yok yani eczacı vichy verdi 2 tane baya da bi para bayıldım :/ ama ondan da pek bir etki gördüm diyemeyeceğim saçım yağlı mı yoksa kuru tel tel mi hala bir fikrim yok eğer lush a yolun düşerse big şampuanın sample ını al sevicem galiba :)

    YanıtlaSil
  7. Ah keşke saçım yağlı bari olsaydı benim ama o kadar kuru ki. Lush a hiç gitmedim, dükkanı nerede onu da bilmem. İzmir e yeniden yolum düştüğünde denk gelirsem incelerim tabi :)

    YanıtlaSil
  8. mrb..kan tahlili yaptırdınız mı bilmiyorum ama çinko eksikliğide saçı kurutur o yüzden koparak dökülme de olabilir saçınızda. organik ürün arayışındasınız sanırım ama ben özellikle şampuan ve kremler de inancımı yitirdim..çünkü isimler üzerinde çok fazla oynama yapıyorlar. bizde kimyacı değilizki tam birini öğreniyoruz başka bişey cıkıyor iyiki araştırabiliyoruz:)zaten kuaförüm ürün reklamı yapıyor olmak istemem ama boncure ün yeni argan yağlı serisini tavsiye edebilirm.kimyasal grubunda ama bitkiselmiş gibi yapmıyor en azından...belki pahalı geleblr ama şampuan 3 ay kullanılabiliyor..memnun kalacağınızı düşünüyorum.. kolay gelsin..:)

    YanıtlaSil
  9. Ferdi bey teşekkür ederim yorumunuz içi. Dediğiniz markayı hiç duymadım ama araştırırm :)

    YanıtlaSil
  10. bunun dıger samPuanını kullandım yanı dıger urununu dovn underın yesıl olanı kıvı ve avakoduluydı snırsam hıc memnun kalmadım ya 2 sı bı arada yazıyordu ama guclendırıcı dıyordu krem varmı yokmuuu okdar okudum ama bulmaadım krem yoktur yazmıyordu vardırda demıyordu fakar hıc ıyı gelmedİİİ hemen kırlendı normal olan saç tıpim sanırım kremlıydı..:/ bırde bunun normal olanını aldım bakalIm nasıl gelıcek ....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?