7 Ekim 2012 Pazar

Ojelerimi nasıl saklıyorum?

Herkese merhaba,
Bir ben kalmıştım ojeleri saklama üzerine bir post hazırlamayan, ben de yapayım tam olsun dedim :P
Sayenizde oje tutkunu da oldum, kırtasiye tutkunu da bakalım daha neler olacak :D
Bir çoğunuz gibi hatırı sayılır bir oje koleksiyonum yok. Ancak ben şu an sahip olduğum 91 oje ile son rekorumu fazlası ile egale etmiş durumdayım. Firmalar daha bu kadar güzel seriler çıkarttıkça bu sayı 91 ile kalmaz, 991 de olabilir. 






Golden Lady marka ojelerimi kendi kutusunda saklıyorum. Zaten 12 tane var. Hepsi de kendi kutusunun içinde.
( Parmak izim çıkmış ya :P )


Eskiden, 3-5 tane ojemin olduğu dönemde ojelerimi küçük kaplarda muhafaza ederdim. Sayıları giderek arttıkça çözüm annemden geldi. Normalde ojelerimi kapalı kapılar ardında saklamayı tercih ederdim malum babam görürse pek iyi olmuyor :D 
Annem yünlerini sakladığı kutulardan birini bana verdi. İyi ki de verdi. Çok işime yaradı. Zaten bir çoğunuzda gördüğüm kadarı ile ya plastik ya da karton kutularda saklıyorsunuz. 
Artık babamdan ojeleri saklayamıyorum. " Paralarım nerelere gidiyor benim." dediği zaman, " aa baba, onların bir çoğu hediye geldi firmalardan." deyip geçiştirmeye çalışıyorum, ne yapayım :P



Farklı ya da eğlenceli muhafaza yöntemleri olanlar yorum atsınlar lütfen ki biz de öğrenelim :)

Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. Selam oje kutunu hemen değiştirmelisin.Şeffaf olduğundan en küçük ışık dahi ojelerini bozar.Karton ayakkabı kutuları en iyisi.(Bana güven 1200 tane ojemin hiçbiri bozuk değil senelerdir kullandıklarım dahil)Birde çok sıcak veya çok soğuk olmasın kutunu koyduğun yer.Sevgiler ECE.

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye için teşekkür ederim :)sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?