21 Ekim 2012 Pazar

Öleyazdık galiba ?

Dün öyle kötü bir gündü ki. Aslında keyifli olması gerekiyordu. Kardeşim bayram tatili için döndü. Pazartesi günü işe başlıyorum üstelik ve bu nedenle alışveriş yapmamız gerekiyordum. Ama sanırım bize ya da bana müstahak. Bir kaç gündür o kadar gerginim ki. Herkese her şeye verecek bir cevabım, söyleyecek bir sözüm var.
Dün Söke çıkışındaki mağazalara doğru giderken, tam kavşak girişinde trafik kazası geçirdik. :( Allah a çok şükür bir şeyimiz yok ama son dakikada araba durmamış olsaydı ne olurdu bilemiyorum. 
Üstelik dün de ehliyet yazılı sınavından çıkmıştım. Yolda bu kadar dikkatsiz sürücü varken ben bir de ehliyet alayım diye uğraşıyorum. Bütün hevesim kırıldı, daha çok korktum. Başımıza ilk kez böyle bir şey geldi ve Allah bir daha yaşatmasın, kimseye.
Olayı kısaca anlatmak istiyorum. Söke yolu girişi, özellikle bize çarptıkları o kavşak girişi zaten sıkça kazaların yaşandığı bir yermiş. Var olan ışıkları da yeni düzenleme ile kaldırmışlar. Sürücülerin çok çok dikkatli geçmesi ve süratten özellikle kaçınmaları gereken bir yer. Biz kavşağa yaklaşmadan önce kardeşim sol sinyalini verdi 60-80 civarında bir hız ile gidiyor. Sağ tarafımızda bir araç var. Hızı oldukça düşük ama doğru istikamette seyrediyor. Ne bir sinyal ne bir şey. Biz ne olduğunu anlamadan o aracın yanından geçerken direksiyonu üzerimize doğru kırdı ve sağ arka tekerleğin üzerinden bize çarpınca biz aniden yan dönmüş şekilde sanırım 10 metre kadar o şekilde sürüklendik ve yolun kenarında son an  da durabildik. Ben o an kasıldım kaldım. Ölümü falan düşünmedik, çığlık atmadım sadece içimden hadi dur! diyebildim ve saniyelik olarak düşersek ne olur? diye geçirdim. Yol kenarının aşağısı 4-5 metrelik bir boşluk. Bilmiyorum o boşluğa düşmüş olsaydık ne olurdu. Çok korktum ve ağlamaya başladım. Bir de adama sinir oldum. Güzel dille bizi eleştirmeye kalkmaz mı? Neymiş hızlı geliyormuşuz. 13 yaşından beri araba kullanıyormuş ilk kazasıymış. O korku ve sersemlemiş halde kendimizi bile savunamadık inanır mısınız? Polis geldi, yarım saat konuşmalar vs vs. En son babamın talimatı ile de taraflar kendi aralarında anlaştılar. Arabalardaki hasarlar aynı ve çok bir hasar yok. Biz o an o boşluğa düşme ihtimalini düşünüp onun paniğini yaşadık.
Akşam dönüşte diken üstünde döndüm. Üstelik akşam trafiğinden çok korkarım ama buna rağmen insanlar çok dikkatsiz. Sürekli aceleleri var nereye yetişiyorlarsa artık. 
Ehliyet alabilir miyim bilmiyorum zaten motor sınavım çok kötü geçti. Şu an umurumda da değil açıkcası. 
Yarın da bir işe başlayacak olmanın korkusu ve telaşı var. 
Kendimle boğuşuyorum bu aralar.



Sevgiler
xoxo

16 yorum :

  1. Çok geçmiş olsun :(
    Hiçbirinize bir şey olmaması iyi.. Ben de direksiyon sınavımın olduğu gün tam arabayı park edecekken bir minibüsün altında kalıyordum neredeyse.. Sınav aracı olduğunu ve üstelik benim acemi bir şoför olduğumu bile bile direksiyonu üstüme kırdı. Panikten ne yapacağımı şaşırmıştım.. Allah'tan sorunsuzca aldım ehliyetimi. Ama bu bana ders oldu insan ne kadar iyi araba kullanırsa kullansın bu tür kazalar gelebiliyor başına, sürekli tetikte olmak gerekiyor. İnşallah sorunsuz bir şekilde alırsın ehliyetini ve Allah kazasız belasız araba kullanmayı nasip eder.
    İş hayatında da umarım mutlu olursun ve sorunsuz bir şekilde alışırsın..

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım...allah korumuş, çok sıkma kendini böyle.düşündükçe dahada kötü hissedersin ;)

    YanıtlaSil
  3. @ Mervecim sağol, amin inşallah allah herkese kazasız belasız, yol selameti versin ama zaten o kamyon şoförlerinin geneli çok ... küfür edeceğim olmayacak. O kadar sinirleniyorum ki. Bütün yollar sanki kendilerinin. Türkiye de trafik işkence ve ben korkuyorum. Allah sonumuzu hayır etsin..

    @ Swlcim, sağol canım. Evet çok şükür bir şey olmadı bize. Bir kaç güne atlatırım herhalde. Şimdi yeni işin de stresi var ya üzerimde. Ancak yazarak rahatlayabilirdim herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun gerçekten, size bişey olmamış ya...
    yeni işin hayırlı olsun, inşallah mutlu, verimli bir iş hayatın olsun :)

    YanıtlaSil
  5. @ Sandukam, çok şükür. Çok teşekkür ederim ayrıca inşallah iyi olur :)

    YanıtlaSil
  6. @ Melislicious, teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun
    yeni işinde hayırlı olsun umarım herşey istediğin gibi gider.
    ehliyetten korkma ya ben baya motordan 4 yanlış diğerlerinden 1er yanlışla geçtim geçersin kesim

    YanıtlaSil
  8. @ her şey tadında, teşekkür ederim, inşallah bu iş beni için hayırlı olur. Bakalım bir hafta içinde alışırım umarım. Şu gerginliği üzerimden atmam lazım ve ehliyet gerçekten şu an en son düşündüğüm şey. Hakkımızda hayırlısı kısmet :)

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun canım benim.
    Yeni işin de hayırlı olsun.
    Hemencik alışırsın inş.

    YanıtlaSil
  10. @ Undenied, canım çok sağol Allah razı olsun. İnşallah alırşırım. ben biraz ürkek ve çekingen bir insan olduğum için zorlanmasam bari :) ama ben bu belirttim, bu bilerek beni tercih ettiler. Vardır bunda da bir hayır ya değil mi? :)

    YanıtlaSil
  11. canım çok geçmiş olsun allah beterinden sakınsın:/ yeni işnde hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. Daphnecim çok sağol, her ikisi içinde amin :)

    YanıtlaSil
  13. Çok çok geçmiş olsun, büyük kaza atlatmışsın. Bizim toplumumuzdaki maço kültüründen dolayı adamlar şehir içinde hız yapar, sinyal vermeden dönüş alır, yayaları ezmek pahasına üstüne üstüne sürer ve de tabi ki haksız olduklarında da zeytinyağı gibi su yüzüne çıkarlar. Tehlikeli olmak adamların hoşuna gidiyor ya, bu resmen trafik magandalığı. İnsanın böyle o gibi adamları yakasından tutup şöyle diyesi geliyor: Sen bu otoyolu babanın bostanı mı zannettin". Birde üstüne üstlük suç atıyor, inanılır gibi değil. İnsan bir özür diler. Ama heralde egosuna yedirememiş olacak ki tam tersi davranmış. Dışarda her türlü kötülük kol geziyor ne yazık ki yapacak bir şey yok. Ama sen yine de canını sıkma ve de kendini üzme. Ayrıca ehliyet işini de bırakma bence. İki tane eşkiya senin şevkini kırmasın. Kapı gibi ehliyetini de alır bir güzel de araba kullanırsın :)) Ben kesinlikle yapacağına inanıyorum. Anladığım kadarıyla zaten stresli bir süreçten geçiyorsun. Demişsin ya herkese diyecek lafım var diye. Boşver kimseye de bir şey deme. Sen ilerlemene motive ol, kalbini bu duygular ağırlaştırmasın. O kalp sana daha çok lazım olacak. İnan sen üzülünce olan sana oluyor, kimseye bir şey olduğu yok. Herkes bir bireysellik içinde hayat çok sekülerleşmiş... Bir de demişsin ya acele ediyorlar diye. Evet o konuda da çok haklısın. Bende hiç anlamıyorum bu acalenin sebebini. Ama sevdiim bir söz var diyor ki; "İnsanlar hep acele eder, ama hiçbir seye geç kalmaz" Bir sabırsızlığın tezahürü bu da. Bu sabırsızlıklar da trafik kazası gibi nahoş olaylarla geri dönüşüm yapıyor.

    YanıtlaSil
  14. Canım çok teşekkür ederim. İnşallah hayırlısı ile ehliyeti alırım. Desteğin için sana da teşekkür ederim. Bu aralar evet, stresliyim umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer :)

    YanıtlaSil
  15. Tatlım çok geçmiş olsun valla Allah korumuş sizleri:/ suçluyken zeytinyağ gibi üste çıkan insanlar!! haa tabii buda yetmiyor şerefsiz herif 13 yaşından beri araba kullandığını söylemiş belli ki gögsünü gere gere!terbiyesiz herif ya başka insanlar gerizekalı zaten yıllarca ehliyet sınavına girip ders alıyor :S ya ben böyle saçmalık görmedim hayır olanlar yetmiyor birde övündüğü şeye bak.. Zaten canım durumu bilmesek bile bu olaydan kimin suçlu olabildiğini anlamış bulunmaktayım.Yeni işinde başarılar dilerim:/ Valla sen gene iyi ben ilk günden işe gitmemeyi düşünüyordum desem.. o.O bu panik atak geçene kadar işsizim sanırım:) geçecek gibide gözükmüyor zaten birde ben iş ortamında şansızlığımı staj yerindeyken fazlasıyla gördüm işini sevmen ve çalışma arkadaşlarının iyi olması dileğimle...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?