9 Kasım 2012 Cuma

Adminin ben admin xD

Helllloooooo,
Yeni işimde 3. haftamı doldurmuş bulunmaktayım. Çalışmanın bana bu kadar iyi geleceğini hiç düşünmemiştim. İşe başlamadan önce öyle gergin ve ürkek bir haldeydim ki... Korkmanın, sıkılmanın, gerilmenin hiç bir manası yokmuş. Evden sıkıntılı çıkıp, ofise gelince keyiflendiğim bir işim var şimdilerde. Maaşallah deyin, nazar değmesin :)
Dil mezunu biri olarak sanırım Kuşadası'nda bulabileceğim en iyi işi buldum. Allah büyük işte. Duaları karşılıksız bırakmıyor, şükürler olsun. Bundan 3 hafta önce hala iş ararken ve ne yapacağım diye düşünürken karşıma bu iş çıkıverdi. Bu işin olmasına sevinmemin bir nedeni de sosyalleşecek ve bu sayede bazı düşüncelerden uzak kalacak olmam. Erkek arkadaşım aralık ayında askere gidecek ve bu iş olmamış olsaydı bütün gün evde oturup, sürekli düşünüp, sürekli ağlayacaktım ama şimdi kendimi vermem gereken bir işim var ve bu da beni gereksiz, kötü düşüncelerden uzaklaştırıp, oyalayacak.
İşime gelince; Club La Costa World adlı bir İspanyol şirketi var. Bu şirket dünyanın bir çok ülkesinde yer satın alıp devre mülk, otel inşa edip bunları üyelerine satıyor. Bunun yanı sıra, aslında şirketin asıl yaptığı iş, kişilere puan sistemli tatil satıp, onları şirkete üye yapmak. Türkiye'de pek alışılmış bir sistem olamadığı için biraz kafa karıştırıcı olabilir. Ben de bu şirketin Kuşadası kolunun satış ofisinde görevliyim.Bize admin diyorlar. İşim masa başı. Evraklarla, İspanya'dan ve İngiltere'den gelen maillerle uğraşıyorum. Daha doğrusu uğraşmaya çalışıyorum. Kış zamanı benim eğitim zamanım olacak. Şu an işin çok çok küçük bir kısmını öğrenmiş bulunuyorum. Beni bütün kış boyunca yaz sezonuna hazırlayacaklar. 
Ofis içinde 7 tane yabancı satış müdürümüz de var. Bunların biri İskoç, diğerleri ise İngiliz. İngilizcemin çok iyi olduğunu düşünen biriydim ki bu işi de iki kez girdiğim ingilizce mülakat sonrası kazandığımı düşünüyorum. Lise hazırlık sınıfından bu yana ingilizce çok pratik yaptım.Konuştuğum kişilerin bir çoğu ingilizdi ancak hayatım boyunca ingilizcede bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Ofiste ilk haftam kendimle mücadele içinde geçti. İngilizce bilgimden tamamen şüphe ettim. Allah'ım, hiç bir şey anlamıyorum! Ben ingilizce bilmiyormuşum! dedim resmen. Ancak insanlar o kadar keyifli ve yardımsever ki... Her birinin yaşı 40ın üzerinde ama olgun yaşlarına rağmen ofiste bir kreş havası estiriyorlar ve inanılmaz anlayışlılar.İlk hafta ingilizce konusunda çok bocaladım ama şimdi İskoç'un o ağır aksanlı konuşmasına bile alıştım. Hatta iskoç aksanını öyle çok sevdim ki, resmen adamı taklit ediyorum ofiste boş zamanlarda. Çokta keyif alıyorum :)
Hatta bugün sezonun kapanmış olmasından dolayı iş yoktu. Ofiste boş boş oturduk sayılır, ufak tefek işlerin haricinde. Öğleden sonra yapılacak işler bitince İskoç amcam ile Wii bile oynadık. :D 
İnanılmaz keyifliydi. Zaten ofiste en çok İskoç ile sohbet etmeyi seviyorum. Çünkü onun taklidini yapmak çok hoşuma gidiyor. 
Bir de Türk bir bayan ile evli olan satış müdürümüz var. Çat pat Türkçesi ile o kadar komik ki.
Ben ona abi diyorum genelde.
-Abi, naber?
-ıı iyi abla, Sınden nabeır?
- Ben de iyiyim. Bebek nasıl?
- uww bıbek cohhh guuzel. 

Sabahları aramızdaki ilk muhabbet bu oluyor. Arada Ankara havası açıp oynuyor iş arasında. Hele bir de birbirleri arasındaki sohbetler var. Bol fucking li :D  
Bu iş benim için büyük bir şans oldu. Hem ingilizce mi daha iyi geliştirme fırsatı elde edeceğim hem de ilerisi için böyle bir şirket adının cv mde yer alması benim için avantaj olur diye de düşünmekteyim.
Üstelik hafta sonları da tatilim var. Daha ne olsun be. 
Allah' a şükürler olsun :)

Bu da çalıştığım ofisin bahçesinden çektiğim bir manzara :)




Allah gönlümüze göre versin kızlar. Ben mutluyum. Darısı iş arayan diğer arkadaşlarımızın başına inşallah.

Sevgiler
xoxo

14 yorum :

  1. çok sevindim :) bol bol eğlenceli günler :)

    YanıtlaSil
  2. Amiiin amiiin darısı bizlerin basına insallah. Çok sevindim senin adına canım. İş aramak, bir de sevgilisi askerde olunca insanın cok zor :(

    YanıtlaSil
  3. gülümseyerek okudum yazını :) hayırlı olsun :) iş yerinde wii çok cool :p

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim gönlüne göre bir iş bulmana canım (: Sevgilin de tez zamanda gidip döner inşallah (:

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun yeni işiniz! manzara da beni geçtiğimiz yaza götürdü kuşadasının harika manzarasını özlemişim:)))

    YanıtlaSil
  6. @ Mervecim, çok teşekkür ederim. Bu insanlar oldukça eğlenceli günler eksik olmaz gibi :)

    @ Çağlacım, Allah tez zamanda sana da nasip etsin inşallah. Duanı eksik etme.

    @ Bakımlıblog, teşekkürler :) gelen müşterilerin çocukları oyalansın diye alınan wii den biz de yaralanıyoruz durum böyle olunca :D iyi de oluyor :D

    @ Aybencim çok sağol. Amin inşallah.

    @ Meliscious, teşekkür ederim. Ada'nın deniz manzarası da olmasa hiç çekilmez :P

    YanıtlaSil
  7. Şu an tam hayalimdeki yerde oturuyorsun :) Dilci oldugunu duyunca daha bir sevindim hep dilci olmak istedim ama kader beni sayısalcı yaptı... Hayırlı olsun diyeyim o zaman kıskanmanın anlamı yok :))

    YanıtlaSil
  8. @ Lover k, dilci olmak iyi de, az da sayısal bilgim olsa daha iyi olurda.:D o yönden şanslısın lol

    YanıtlaSil
  9. Sıkıntıların kurtulmana çok çok sevindim. Yeni işin hayırlı olsun umarım çok daha mutlu olursun, senin daha da iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Ofisin manzarasına ise tam anlamıyla bayıldım :)) Bizim için belki bi kaç kare daha paylaşırsın :)) Çok öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Cok sevindim, hayirli olsun! Masallah ve gozun aydin demeyi de ihmal etmeyeyim. :) isini sevmen cok onemli ve bu konuda sanslisin sukur ki! Darisi da bana ve diger is arayanlara olsun. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. @ Güzellik gerçekleri, çok sağol. İnşallah. :) Fotoğraf çektikçe paylaşırım tabii ki :)

    @ Tannesi, ihih çok teşekkürler :) Allah inşallah sana da gönlüne göre bir iş nasip eder.

    YanıtlaSil
  12. Gönlüne göre bi iş olmuş gerçekten sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  13. Bu iş için mülakata çağrılmıştm 1 ay önce, nedense güvenip gitmedim,istemedim.Şimdi okuyunca tesadüfen,baya baya şaırdım:) Sana kısmetmiş demekki,bol şanslar diliyorum çalışma hayatında:)

    YanıtlaSil
  14. @ Nerwen sağol canım :)

    @ Adsız, teşekkür ederim :) evet gerçekten bazı şeyler kader kısmet.:) Ben de senin yorumunu okuyunca şaşırdım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?