26 Kasım 2012 Pazartesi

Elfony'den cüzdan aldım

Herkese merhaba,
Ne zamandır almayı istedim bir cüzdan... Sonunda istediğime kavuştum. 
Aslında ben sarı seven bir insan değilim ama nedense bu cüzdan benim çok hoşuma gitti. Hem rengi hem yapısı... Zaten uzunca bir zamandır da aynı cüzdanı kullanıyordum. Onu biraz rafa kaldırmanın zamanı gelmişti :)


Bu cici cüzdanı cici blogger ELFony' den aldım.  Merak ederseniz ve ya çeşitlere göz gezdirmek isterseniz kendisi ile iletişime geçebilirsiniz.


Bu cüzdanın bir de pembe rengini istiyorum ancak elinde şimdilik bu modelin pembe rengi yok maalesef.


El çantası görünümündeki bu cüzdanı severek kullanacağım.
Içine nüfus cüzdanı rahatlıkla sığıyor. Benim için nüfus cüzdanımı sığdıracağım bir cüzdan almak önemli normalde ama bu cüzdanı almadan önce bu ayrıntıyı sormadım bile ancak şanslıyım ki cüzdanın boyutu bunun için yeterli. 4 tane kart, bir fotoğraf, bozuk paralar ve bir miktar para ve tamam :D Tomarla para taşımıyorsanız yanınızda, bu cüzdan size de yetecektir ihihi 


Çok titiz ve uyuz bir müşteriyimdir. Kararsızımdır ama buna rağmen sorularımı sabırla yanıtlayan ve benim için ayrıntılı fotoğraflar çekip alışveriş öncesi ürünü iyice incelememi sağlayan ELFony'e teşekkür ederim :)



Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. çok dıkad ceken bır renk ama hoş gozukuyor cinim gule gule kuLLan kulanıslı gozukuyor ....

    YanıtlaSil
  2. Coooook güzel. Ben cüzdankoligimde :)

    YanıtlaSil
  3. @ Matruşka, sağol canım :)

    @ Çağlacım, ben de öyleyim sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi ne güzelmiş, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmişşş :)) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de severek kullanıyorum şimdiden :)

      Sil
  6. çok güzelmiş güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Aaa yazını tesadüfen gördüm, kaçırmışım :) Güle güle kullan canım.. :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?