22 Kasım 2012 Perşembe

En son yürekler mi ölür gerçekten??


Hep dua ederim, Allah kimseyi sevdiklerinin vakitsiz yokluğu ile sınamasın. 
İçim acıdı okurken. Her ne kadar bir kurgu olsa da bu kitap, yok mu böyle hayatlara sahip insanlar? Yok mu böyle kederlenen insanlar? Öyle çok ki! 
Okurken kendimi onun yerine koydum. Ne yapardım ben olsaydım? Yeniden tutunabilir miydim ki hayata?
Allah sevdiklerimizi korusun.. 



Canan Tan'ın okuduğum ilk kitabı "En son yürekler ölür". Bu yazar ve kitapları hakkında çok olumlu yazılar okudum. Hazır yeni bir kitaba başlayacakken, sıradaki Canan Tan olsun dedim. 
Yazar, birbirlerini çok seven iki insanın hikayesine değinirken, bir diğer yandan da organ nakli konusuna değinmiş. Yaptığı araştırmalardan kesitler vermiş kitabında. Benim organ nakli konusunda yazıkları çok hoşuma gitti, daha doğrusu şaşırtıcı geldi. 
Bu kitabı okuduktan sonra bir kez daha organ naklinin ne kadar önemli olduğunu düşündüm. 
Kitabı da beğendim. Sırada ki kitap yine Canan Tan'dan Piraye... Bakalım Piraye nasılmış? :)


Sevgiler 
xoxo


10 yorum :

  1. pirayede çok güzeldir :) ama ben en çok yüreğim seni çok sevdiyi beğenmştm:) onuda oku mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Yüreğim seni çok sevdi 'yi çok duydum. Ona da daha sonra sıra gelecek inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ben de Yüreğim Seni Çok Sevdi'yi okumuştum, çok etkilenmiştim çok içten ve doğaldı, insan kendisinden bişeyler buluyor. Canan Tan'ın kitapları etkileyici gerçekten

    YanıtlaSil
  4. aa bunu cok begenmısdım bende aceİp guzel kıTabdı ama bu ama iz baslIklı olan kıtaBını hıc begenmedım dıyabılırıM...

    YanıtlaSil
  5. Neredeyse bütün kitaplarını okudum en son çıkardığı iz hariç ve hepside iz bırakan kitaplardı olumsuz tek bir cümlem yok pirayeyi de seveceksin .Bu arada eğer istanbulda oturuyorsan beylikdüzü tüyap kitap fuarında cumartesi ve pazar günleri imza günü var . Saat 13:00 'de altın kitaplar yayınevi . Pazar günü de kitap fuarı bitiyor zaten.

    YanıtlaSil
  6. @ Meliscious sana katılıyorum :)

    @ Çağla, bu sefer beni ağlatmadı ama sanırım ağlamamak istediğim için kendimi tutmamdan kaynaklı :)

    @Matruşka, iz i gördüm ama açıkcası incelemedim. Haklı olabilirsin.

    @ sleeper, İstanbul da oturmuyorum. Piraye yi şu an severek okuyorum. Daha kitabın ilk başından sardı beni :)

    YanıtlaSil
  7. cok sıkıcı konudan konuya anlamış sundurdukce çekmiş elıne gelmış o derece yanı (: oku sende katılcaksın bana sıradan geldı bıtırmek ıcın okudum sonlarına dogru bayılcakdım neredeyse ....

    YanıtlaSil
  8. Sen sevmedin demek ki. Aksine ben de sevdim fakat şu an piraye yi okuyorum ve Piraye nin kat be kat daha iyi bir hikaye olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  9. yok kızz iZ kıtabı ıcın dıyorum sevmedım yorumUm ona
    en son yurekler oluru okudum ılk ona bayıldım zaten yukarda yazmısdımya ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?