25 Kasım 2012 Pazar

Flormar Wild Pudra

Herkese merhaba,
Bugün sizlerle, Flormar'ın denemem için yolladığı wild koleksiyonundan olan bir pudrayı paylaşmak istiyorum. Paket yaklaşık bir ay önce elime ulaştı ama ben daha yeni yeni yazabiliyorum. Bu da wild koleksiyonundan sizlerle paylaşacağım ilk ürün.
 
 


Ben Flormar ın ürünlerini zaten severek kullanan biriyim ve elimde Flormar dan bir çok ürün bulunmakta. En sevdiğim ürünleri de yıllardır kullandığım kompakt pudraları. O nedenle paket içinde bir başka seriden olan pudrayı görünce çok mutlu oldum.
 

 
Bana gönderilen bu ürünün numarası CW33. Bana biraz koyu geldi açıkcası. Yazın daha rahat kullanabileceğimi düşünüyorum. Bu pudrayı sürüpte dışarı çıkmadım rengi tenime pek uymadığı için ama ev içinde fikir sahibi olabilmek ve sizlere anlatabilmek için belirli zamanlarda kullandım.

 
Ilk hoşuma giden özelliği pudranın yapısının çok yumuşak olması. Öyle ki benim kullandığım beyaz kaplı kompakt pudralarından bile daha yumuşak bir yapıya sahip.
Kapatıcılığı çok yoğun değil , o nedenle doğal makyajdan hoşlananlar ve ya fazla kapatıcılık özelliği aramayanlar için ideal bir pudra olabilir. Ayrıca Wild serisinin paraben içermediği yazıyor. Öyleyse, ne ala :) Kalıcığı konusunda bir fikrim yok zira onu test edecek kadar cildimde tutmadım pudrayı. Kimseyi yanıltmak istemem. Ama ben flormarın diğer pudralarının kapatıcılık ve kalıcılıklarından oldukça memnunum.

 
Benim için tek eksi yönleri fiyatı ve miktarı oldu. Bana fiyatı ( diğer ürünleri ile kıyasladığımda ) mikarına göre biraz yüksek geldi.
Bu pudrayı yaza saklıyorum. Biraz daha bronzlaşıp sıkça kullanacağımı düşünüyorum ancak şimdilik Flormar ın 20 no lu terracota pudrasını kullanmaya devam ... :)
 
Tekrar teşekkürler Flormar,
 
 
Sevgiler
xoxo
 

11 yorum :

  1. bu seriyi çok merak ediyorum ben de çok güzel ürünleri var, pudranın da dokusunun güzelliği belli oluyor, yumuşak duruyor. Teşekkürler paylaşım için:)))

    YanıtlaSil
  2. Bana da denemem üzere bu numarası yollanmıştı yine aynı şekilde koyu olduğundan bronzer olarak kullanıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  3. @ Meliscious, rica ederim :) Flormar gerçekten kendini aştı. Umarım böyle devam ederler :)

    @ Evet, bronzer olarakta düşünebilirim ben de neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. orıflame dan aldığım bır tane harıka dalga dalga sımlı terracota Pudrası vardı canım bayıLmısdım allık olarak kullanıyorum onu buda onun rengıne cok benzıyor hoş bir ton ıyı gunlerınde kullan ... bu arada nasıL gonderıyorlAr ole denemen ıcın bıryere uyemısın falan nasıl oluyor **

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım. Flormar iletişim bilgilerimi istemişti benden. Sonrasında da bu ürünleri gönderdiler.

    YanıtlaSil
  6. rıca ederım.. nereden ısdemısdı ıletısım bılgılerını yanı satın aldıgın yermı

    YanıtlaSil
  7. flormarın fiyatlarıv çok yükseldi oyüzden golden rose favorim :)

    YanıtlaSil
  8. Hayır canım, netten ulaştılar.

    YanıtlaSil
  9. @ Deniz, evet fiyatları biraz yüksek ama kalitesi iyi, emin olduğum ve sevdiğim ürünlerini alıp kullanmaya devam ediyorum bu nedenle.

    YanıtlaSil
  10. flormari bende hep sevmisimdir... pudranin ise cok dogal bir görüntüsü var.
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle :) üstelik dediğim gibi çok yumuşak bir yapıya da sahip

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?