24 Kasım 2012 Cumartesi

Hediyelerim sahibine ulaşmış :)

Hediye çekilişimi kazanan arkadaşımıza hediyeri ulaşmış. Cfusun, güle güle kullan canım tekrar :)
Buradan Cfusun'un blogunu ziyaret edebilirsiniz :)
Sürpriz hediyelerim var demiştim. Çoraplar koymuştum paketin içine 4 tane :) Kendime bayılarak aldığım 4 çeşit çorabın aynısından :) Hatta biri hello kitty li :) Onun dışında Hello Kitty li büyük bir ( benim süs amaçlı kullandığım ) silgi, sonrasında kalem. Ektradan farklı renkte ojelerde koydum paketin içine.Daha başka bir şeyler koyup koymadığımı hatırlamıyorum. Keşke fotoğraf çekseymişim :D Ama Cfusun un hediyeleri beğenmiş olmasına çok sevindim :) Bu hediye çekilişleri burada bitmez. Bir sonraki hediye çekilişinde görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?