15 Kasım 2012 Perşembe

VEEE KAZANAAAN!!!


Çekilişimi az önce sonlandırdım. Katılan herkese teşekkür ediyorum. Kabul edemediğim yorumlar için çok üzgünüm. Bir dahaki çekilişe inşallah diyorum :) Video çekmeye çalıştım çekiliş sonucunu garantiye almak için ama yakın çekimi bulanık gösterdiği için ilk çekilişimde uyguladığım yöntemi uygulamak zorunda kaldım. Çekiliş sonucuna güvenenler, güvenmeyenler olabilir. Saygı sınırlarını aşmadan her türlü eleştiriye açık olduğumu da belirteyim ve işte kazanan!!!!!!!!!


116. sırada bulunan CFUSUN ...
Tekbrik ederim :)))

Güle güle kullan. :)






                           



Not: Pazar gününe kadar iletişim bilgilerini bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlamak durumunda kalacağım :(

Herkese teşekkürler.

Sevgiler
xoxo


11 yorum :

  1. NIye bırden fazla duyuru yapanlara tek hak verıldı. Blogda facede twitterda duyurmuştum ben.

    Tek duyuru yapanlarla aynı hak verilmiş herkese.

    YanıtlaSil
  2. Shimizu Zen, katılım şartlarını tekrar okursan, blog, face ya da twitter da duyurmanızı yazmıştım. Birden fazla yerde duyuranlara ekstra bir hak vereceğime dair hiç bir şey söylemedim. Izleyicim olan ve çekilişi duyuran herkes bu çekilişe katılmaya hak kazandı olay bu. Umarım açıklayıcı olmuştur. Bir den fazla yerde de duyurduğun için de teşekkür ederim. Çekilişimin daha fazla kişiye ulaşmasına vesile olmuşsundur.

    YanıtlaSil
  3. Zorunlu şart olarak face twitter blogda duyurulmasını ıstıyorsanız, diğerlerı de zorunlu şartları yerıne getirmemiş oluyor. Okuyunca o şekılde anlaşılıyor.

    Herneyse sizin çekilişiniz. Talıhlı arkadaşa hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. kazanmışım :) yolladım iletişim
    bilgilerimi teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. işte oradaki veya / ya da bağlacı işi değiştiriyor. face, blog ve ya twitter demek, bu üçünden birinde duyurmalısınız demek. Ama yanlış anlaşılmış olabilir. Bir şey diyemem. Sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı Olsun arkadaŞa evet ınsallah bıdakıne artIk .:)
    sorun cıkmış sanırım bıraz desene bu hedıyelerinde baya can yakdın kızz :DD

    YanıtlaSil
  7. İnşallah canım :) sorun çıktı denilemez sadece biraz yanlış anlaşılma oldu belli ki. :P

    YanıtlaSil
  8. Çekiliş için size teşekkür ederim.Kazanan arkadaşı da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. twitter ve facebook kullanmıyorum diye duyuru yapamdım..blog izleyicin olmam yeterli değilmiydi...

    YanıtlaSil
  10. Hayır Mügecim maalesef yeterli değildi bunun açıklamasını da eksi yayınladım postlara bakarsan bir kaç yerde özellikle belirttim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?