1 Aralık 2012 Cumartesi

Adım Khan ve Ben TERÖRİST DEĞİLİM!

Merhaba arkadaşlar,
Tavsiye üzerine izlediğim bir filmden sizlere bahsetmek istiyorum. Daha önce izlememiş olmam ne büyük bir kayıp!


Bazen düşünüyorum da dünyayı ne değiştirebilirdi ya da dünyada ne eksik ki dünyamız ve insanlık bu halde diye! Bu film bu ve benzeri sorulara net cevaplar içeriyor. Olanları, yaşananları, insanlara dayatılanları açıka ortaya koyuyor.
Cevap ÖNYARGILARve HOŞGÖRÜSÜZLÜK!
Bir dönem ırkçı bir yapıya sahiptim, ön yargılarım vardı. Insanları hor gördüğüm oldu, sanki tek iyi yaradılışlı benmişim gibi. Haaşa! Hepimiz Allah'ın birer kulu değil miyiz? Kimin kime ne üstünlüğü, kimden ne ayrıcalığı var ki? Ama maalesef dünyayı öyle bir hale soktuk ki, ne adalet var ne hoşgörü. Irkçılık almış başını gidiyor. Allah inançları bölünmüş. Müslümanın Allah'ı ayrı, Hristiyanın Allah'ı ayrı.. (Haaşa) 
Halbuki dinleri bu isimleri veren, insanları etiketleyen ve ayıran yine biz, insanoğlu değil miyiz?
Ya da neden belirli bir kesimin yaptığı yanlışların faturasını, o inanç doğrultusunda ilerleyen bütün insanlara kesiyoruz?
İşte bu filmin içeriği bu arkadaşlar. Keşke bu filmi herkes izlese, özellikle de tüm devlet başkanları, para ile oyuncak gibi oynayan iş adamları..
Işte o zaman dünya daha barış dolu, olması gerektiği gibi bir yer olabilirdi.


Fırtınalı bir günü yaşayan Kuşadası'ndan 
Sevgiler 
xoxo

15 yorum :

  1. Filmi merak ettim, bir ara ben de izleyeyim.
    Paylaşım için teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Uzun soluklu vaktin olduğunda izlemeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. hint filmlerine son iki yıldır hayran kalıyorum.. tek sıkıntım çok uzun olmaları ve benim oturduğum yerde fazla duramamam :)bu filmi de büyük keyifle izlemiştim, konusu çok tüm dünya ülkelerini ilgilendirecek nitelikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :) Ben de çok seviyorum hint filmlerini ama evet, çok uzun sürüyor. Vakit ayırmak gerek:)

      Sil
  3. Ben de izlediğimde çok beğenmiştim :) güzel seçim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) izlemeye değer bir film yapmışlar!

      Sil
  4. 5 6 ay önce izledim .en etkilendiğim filmlerden biridir. Hint filmlerini çok seviyorum .Özellikle aamir khan ın filmleri ayrı bir güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aamir Khan ın filmlerini ben de çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. merhaba :) izlemek istediğim bir filmdi ama tempodan unutmuşum sayende hatırladım en kısa zamanda izleyeceğim. Yazı için teşekkürler kesinlikle katılıyorum sana aslında yaradılanı sevmek lazım yaradandan ötürü değil mi? Keşke becerebilsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke... En kısa zamanda izle sen de canım. Beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  6. Çok güzeL ve çok da doğru cümleleRLe yazmıssıN yalnıŞ anlaşIlmaya sebebiyet vermeden..
    tabIkide oYle hele yabancılAr bizden iyilEr ibadet konusunda adamlar hem kuranı hem kendilerininkileri okuyorlar daımi olarak Kiliselere gidiyoRlar bızde caMıye gıDen neredeyse hıc yok namaz ve kılmak ıbadetin yeri çok büyük bende hıÇ birşey bılmıyorsan bıldıgın dualaRla kıl demışler dogru eklemek isDedim bunuDa.
    Filmi en yakın zamanda izLiyeceğim paylaŞım için teşekküRler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım izle mutlaka :) ama keşke dinimizi ve bu dine mesup kişiler,bizler islamı gerçek güzelliği ile yansıtabilsek. O zaman islamı terörizmle bağdaştırmaya kalkanlara verecek cevabımız hazır olurdu ama dediğin gibi dinimizi sonradan öğrenip müslüman olanların çoğu, en azından benim tanıdığım bir kaç kişi, daha güzel yansıtıyor dinimizi.

      Sil
    2. =]çook dogru aynen çOk katılıyorum saNa ciNim ,
      onların ulkede ınsana ve çalışana çok değer verılıyor hizmetlEri mukemmel burda ınsanlardan nasıl daha cok paRa alabiliR diye çabalanıyor yazık Vllaya uzuluyorum :/oyuzden bır cok doktor muhendis oraya çalışmak için gıdıyor emeklerinin karşılıgını kat kaT alıyorlar cunkÜ....
      bende çok duydum göRdüm sonrAdan musluman olanlaRı daha daha hevEsli OluyoRlar işde kmıın cennete kıMın cehenneme gıdecegı hıc belli deĞil aslınDa....

      Sil
  7. eveeett..bi kez daha senin önerin üzerine ve yine hint asıllı oyuncuların olduğu bir filmi daha izlemiş bulunmaktayım :) bu da çok güzeldi <3 ve ben sanırım hint filmlerine aşık oluyorum ki her zaman sewerdim o ayrı :D içinde çok büyük mesajlar bulunduran bu film yine yüzümde tebessüm kafamda bi sürü düşünceyle beni başbaşa bıraktı.bundan sonraki birkaç günüm bunları düşünmekle geçicek..önerin için teşekkürler gerçekten mükemmel bir filmdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Hint filmlerini diğer filmlerden ayıran en büyük özellik verdikleri mesaj bence ve bunu da çok güzel ele alıyor ve başarıyorlar. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?