13 Aralık 2012 Perşembe

Bioblas sarmaşık özlü şampuan

Herkese merhaba,
Bugün biraz değişiklik yapayım ve kişisel herhangi bir ürün üzerine yazayım dedim. 
Bioblasın bu saç uzamasına yardımcı, sarmaşık özlü şampuanını reklamlarında görür görmez gittim ve ilk fırsatta aldım çünkü saçım gerçekten çok çok yavaş uzuyor. Sinir bozucu bir durum.
Yaklaşık iki aydır şampuanı kullanıyorum. Hatta bu resimdeki 2. şişe. İlki bitti. Yarından itibaren ikinci şişeye başlıyorum.


Gelelim görüşlerime. Saç uzamasına yardımı olduğunu düşündüğüm için ikinci şişeyi aldım. Bu açıdan memnunum. Saçımın eskiye nazaran daha hızlı uzadığını düşünüyorum. 
Benim için bir diğer olumlu yanı, zaten kuru olan saçlarımı daha da kurutmadı. Bu açıdan çok sevindim çünkü bioblasın saçı kazık gibi yaptığını çok duymuştum.


Saç dökülmesine karşı bir etkisini henüz göremedim. Hala gidip bir kan tahlili yaptıramadım. Sorun şampuan da değil muhtemelen ben de. :P
Ayrıca bu şampuan baz kişilerde kepek problemine yol açmış. Ben de ne hikmetse bir süredir zaten kepek problemi vardı. Allah ım ne berbat bir şey... Şampuanı kullandığımdan beri hala var. Kepek yapar mı bilmiyorum ama kepeğe karşı bir etkisi olmadığı belli :P


Şampuanın kokusu da bana göre hoş. Kokusunu sevdim. Sadece ilk başlarda rengini yadırgamıştım. İlaç kullanıyorum gibi gelmişti. İlk kez yeşil renkte bir şampuan kullandım çünkü :)


Saç uzamasına yardımcı olması açısından bu şampuan kullanılabilir. Zaten benim kullanma amacım da bu. Farklı bir sebepten dolayı zaten gidip bioblas alacağımı sanmıyorum.

Sevgiler
xoxo

41 yorum :

  1. saç dökülmelerime karşı çare ararken en son karşılaştığım ürün..
    ben de bioblas kullanıyorum düğer şampuanlara oranla daha az dökülme var..
    yanında saç bakım kremi vardı, nemli saça uyguluyorum, yıkamıyorum..
    onu sıktıktan sonra bi kazık durumu oluyor :) evet haklılar..
    ama onu haftada bir sıkılıyorum ki beslensin saçım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki dökülme konusunda zaman içinde bana da fayda sağlar bilmiyorum.

      Sil
  2. Benimde saclarim da farkedilir bi uzama oldu cok seviyorum bu sampuani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de uzadığını gördükçe mutlu oluyorum :)

      Sil
  3. Ben son 4 aydır ilaç kullanıyorum ve saçlarım dökülmeye başladı. Normalde dökülmezdi. Sonradan tahlillerden anlaşıldı ki ilaçlar kansızlığımı artırıyorlarmış. Bu yüzden de saçlarım kuruyor ve dökülüyormuş.

    Belki böyle bir şey olabilir sizinde. İhmal etmeyin bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bari dökülmenin sebebi kansızlık olsa da ilaçlarla tedavi edilse. Bir tahlil yaptıracağım zaten en kısa zamanda. Ama bazen de kan değerleri normal oluyor böyle bir durumda da çaresiz hissediyorum :p

      Sil
  4. alkol oranı olmayan doğal şeylerıı dene cnım guclendırıcılerı dene canım otacının ısırgan ozlusu mukemmel ve guclendıgınıde hıssedersın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otacı aklımda. Çok merak ettiğim bir ürün. Methini çok duydum. Saçımı biraz daha uzatayım da.. :D

      Sil
    2. uzat uzat artık beLıne gelecek heralde cınım watsnsda falan al gıdınce bak bı fıyatı dusunce stoklA.

      Sil
  5. Babamın kepeğin de yol açtığı bir saç döküle durumu vardı. Bir de dünyadaki en çok korktuğu şey kel kalmak :) İki ay önce ben de ona Bioblas aldım ve hiç kepek kalmadı, üstelik saçları da dökülmüyor artık. Umarım uzun vadede sana da faydası olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel inşallah canım . Kullanmaya devam :)

      Sil
  6. bende kullan maya başlıyacagım sizce faydalımı faydasını gören var mı kimi kişiler kullan mış pek memnun kalmadıklarını soylüyolar bilgi verseniz sevinirim şimdiden teşekürler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  7. slm arkadaşlar bende kullan mak istiyorum ama birtürlü karar veremiyorum kulanan varsa faydasını gören lütfen ben le paylaşsınlar vede fiyat ne bilgi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sonradan kepek yaptı ama söylendiği gibi saç uzamasına yardımcı. fiyat açısından da 9 ila 12 lira arasında değişiyor.

      Sil
    2. Ben de kullandim.kepek yapmiyor.durulayinca yumusaklik veriyor.12tl.kullan memnun kalirsin.dolgunluk veriyor.

      Sil
  8. YAA BIRAKIN YAA HİÇ UZATMIYOR BİLE BEN FAYDASINI GÖRMEDİM VEYA FAYDASI VARDA BENMİ GÖREMEDİM ANLAMIYORUM EN İYİSİ YAĞ ALMAK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesde zaten aynı etkiyi yaratacak diye bir kural yok. Denemeden bilemiyoruz. Sen yağlara devam et o zaman :)

      Sil
  9. bioblas saç mı çıkartıyor yoksa bana mı öyle geldi?? saçlarım zaten dalgalı ve kalın telli birde saç çıkarsa baş edemem doğrusu siz ne önerirsiniz? :D bu arada saçlarımızın uzadığını nasıl anlarız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke saç çıkartsa :) saçımın uzadığını ben başımın tepesindeki bir kaç tel beyaz saçtan daha iyi anlamıştım. :P Çıkan saçları koparmıştım ve iki ayda 4-5 cm kadar bir saç yeniden aradan helllooo diyordu.

      Sil
  10. Cidden uzatıyor mu? nolur kullananlar söylesin birde uzadığını nasıl anlayabiliriz ? teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  11. ya kaç haftada uzatır ?

    YanıtlaSil
  12. En azından bir ay kullanman lazım ki o da bir kaç cm uzama demektir.

    YanıtlaSil
  13. Ben kestirdim cok pişman oldum sizin bize bilgi vermeniz sabırlı olmamı sağlıyor .:) Ben birşey sorucam bildiğiniz gibi okullar kapanıyor.Ve ben bu 3 ayda saçımı uzatmak istiyorum.Aldım bioblası.Sizce 3 ayda ne kadar cm uzar ? Bilgileriniz için teşşekürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bijolojik yapınızı bilemediğim için herhangi bir rakam vermek zor ancak ben 2 şişe kullanım sonunda yaklaşık 3-4 cm diyebileceğim bir uzunluk elde ettim.

      Sil
    2. Hımm teşekkürler .:)

      Sil
  14. bende 2 aydan beridir kullaniorm.saçimi parlatiyor..we gozle gorulur bir şekilde uzatmya başladi..kulanmak isteyen warsa alsin..denemeden kimse ne oldugunu anlaymaz.cunku kimsenin saç yapisi ayni dgl

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar uzadı ? 2 ayda

    YanıtlaSil
  16. ya lütfen nerede satıldığını söyler misin acil gerekiyor da eczanelerde yokmuş çok acil gerekiyor lütfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons, gratis.. Bulunduğun yerde bunlar yoksa parfümeriler ve migroslar. Artık her yerde bulmak mümkün.

      Sil
  17. bnde bugun migrosta gördüm birazdan almaya gidiyorum inşallah etkisi iyi olur. :)

    YanıtlaSil
  18. ben kullanıyorum ve çok memnunum aynı zamanda saç boyasıda çıkmış aynı zamanda dökülmeleri önlüyor bıoblas color&more... deneyen biri olarak denemenizi tavsiye ederim. mükemmel

    YanıtlaSil
  19. bende denemeyi düşünyorm ama içine çam terebenti koysm olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam terebentı hiç kullanmadım. Saçı kuruttugunu duymuştum o yüzden cesaret edemedim. Kullanmak istersen de bence az bir miktar koy denemek amaçlı

      Sil
  20. Eksi Sözlükte de bir çok kişinin yorumlarında, saç dibinde kötü koku bıraktığını okudum. Kepekle beraber aynı kokuyu bendede bıraktı değişik surup gibi desem değil değişik rahatsız edici bozuk ilaç gibi bi koku sizede olmadı mi? Önce saç dibimde mantar var sanıp doktora gittim koku yüzünden. Sonra bi gün banyoda anladım ki yıkanirken sacimin ucundaki köpuklerden de aynı koku geliyor. Kullanan arkadaslarda aynı şeyi söyleyince mevzuya uyandım. Ve direk sampuani bıraktım. Sizde olmadı mı bu bozuk vitamin kokusu? Uzun oldu ama cevabınızı bekliyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben rahatsız edici bir koku duymadım aksine kullandığım sırada kokusu hoşuma bile gidiyordu. Kepek problemimi arttırdığı için şampuanı bırakmak durumunda kaldım ancak koku ile ilgili bir sorun yaşamadım.

      Sil
  21. birde otacını denemelisin kesnlklee sacı uzatan ve toparlıyan bi şampuann 2 senedir kullanıyorum ve sarıdan yıpranan saclarım suan omuzlarımda badem yağıda kattım 1 kapak içinee hızla uzuyorr saclarm artk (:

    YanıtlaSil
  22. Saçım konusunda güvenerek kullandığım tek ürün Bioblas. Hatta saçını uzatmak isteyenler Bioblasın sarmaşık özlü formunu deneyebilirler. Kesinlikle etki göreceklerine inanıyorum. şahsen ben çok memnunum

    YanıtlaSil
  23. Merhaba, ben sarmaşık özlü şampuan olarak restorex i tercih ettim. etkisini de görüm gibi.. deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. Yıkadığımızda netice de suratımızdan akıp gidiyor ve ben kaş ve bıyık artışı yapmasından çekiniyorum, bi hafta oldu benim de gayet olumlu kokusundan da rahatsız değilim.

    YanıtlaSil
  25. Ben bu urunu yeni aldım ve henüz başladım nasıl bir etki verecek bilemiyorum fakat urunun saç uzamasına kesin sonuç verdiğini öğrendim çunkı urunu alalı bir hafta oldu kullanmaya çekiniyorum artık kimisi kepek kimi sert yapıyor diyor kafam karıştı baya saçlarım kut yanı tam omuz hizama gelmek üzere fakat kuru ve cansız nerdeyse bir yıldır uzamıyor çok saçma bir doğal hali olduğu için düzleştirici kullanmak zorunda kalıyorum bu ürüne başladığımda düzleştirmeyi kesicem yanında kremi vs hepsini de aldım sizce bir faydası olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ürünü aldığımda saçımın uzamasına katkı sağladığını gördüm. Saçımın yapısı gereği zaten kuru fakat söylenenin aksine ben de ekstra bir kuruluk, kaskatı yapma durumu olmadı. Üstelik saç kremi de kullanmamıştım. Saç olayı çok kişisel bir durum. Bloglarda çok beğenilen saç ürünlerinin bir çoğundan ben memnun kalmadım. O yüzden denemeden bilemeyeceksiniz. Ben de size ne söylesem yalan olur :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?