28 Aralık 2012 Cuma

Buycosmo Alışverişim

Herkese merhaba,
İki gün önce buycosmo dan yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum sizlere. Bu siteden ilk kez alışveriş yaptım ve kesinlikle çok memnun kaldım. 
Bildiğim kadarı ile buycosmo da, saat 17 ye kadar yapacağınız siparişler aynı gün kargoya veriliyor. Ben 17 den sonra sipariş verdiğim için, perşembe günü kargoya teslim edilmiş ve bugün öğlen de elime ulaştı siparişlerim.
Küçük bir kutuya ürünleri çok güvenli bir şekilde yerleştirmişler. Hiç problemsiz, tam olarak verdiğim siparişler elime ulaştı. Üstelik sürprizleri ile.


Benim siparişlerim Golden Rose un yeni çıkardığı Jolly Jewels serinin en beğendiğim üç rengi ve aldığıma maalesef biraz pişman olduğum Maybelline BB krem. İndirimde gördüğüm içim sepete atmıştım, ki normalde Garnier kullanıyordum. Ama Maybelline' in 20 ml daha az olması, beni şaşırttı. Miktarına hiç dikkat etmemiştim. Keşke bir iki tl daha fazla ödeyip Garnier alsaydım. :P


Vee bunlarda siparişimle gelen hediyelerim. Paketin en altında görünce öyle sevindim ki. özellikle de Essence in aydınlatıcısını görünce çok mutlu oldum. Kullanmak için sabırsızlanıyorum.




Buycosmo ya pakete gösterdiği özenden dolayı ve de güzel hediyeleri için teşekkür ediyorum. 

Siteyi ziyaret etmek için Tıkkks

14 yorum :

  1. benim çok sevdiğim bir sitedir kendisi 2 kez alışveriş yaptım keşkedaha çok marka olsa her ihtiyacımı alsam :))birde maybellıne az diye üzülme garnıer bence berbat bir bb..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep pudra ile sabitlediğim için garnierden memnunum aslında ama umarım maybelline iyidir. Bu miktara ve verdiğim paraya değsin istiyorum :)

      Sil
  2. Hedıyelerını gule gule kullan!canıkom aldıklarında guzelmış hedıyelerde gayet ıyı bence brovo vla sıteye(= bb cremı surup deneyıp yorumlamanı merakla beklıyorum..
    sıteye baktım sımdı baya ucuzluk var yalnız şu dıadermıne urunlerı alınmaz kargo ucretıde war pahalıya gelıyor zaten gratısde 8 tl ye dusmusdu -5o ındırımde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Matruşcumm. Bence de siteye bravo. 13 tl lik ürünü orjinal boyu ile yolladılar walla ki şaşırdım. BB kremi bir kaç kez kullanayım. Yazacağım hemen :)

      Sil
  3. My base nasıl begendınız mı ?

    YanıtlaSil
  4. kullanmadınız sanırım sorum yayınlanmıs yayınlanırken cevap verılmemış nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7Şubat tarihinde aynı sorunuzu yanıtlamışım ancak yanıtladım sanıp yanıtlamamışım. Pardon. Henüz yeni yeni kullanmaya başladım ama para vermeye değecek bir ürün olduğunu pek söyleyemem. Hoşuma gitmedi ama kullanmaya devam edip bir fark olacak mı gözlemlemeye devam edeceğim.

      Sil
    2. Bende arayıştayım bunun yerine loreal studio baz alırım daha iyi ama minik yapmışlar onnuda saçma adam akıllı baz yok fiyatıda güzel :/

      Sil
  5. Bence gereksiz bir ürün bugün yine kullandım ama hiç bir fark yaratmıyor makyajda. 20 ml için 12 tl vermek... Paraya yazık bence.

    YanıtlaSil
  6. Haklısın yazık günah aslında ama loreal testerını kesınlıkle dene dıyorum sana sılıkonlu olusundan dolayı nasıl guzel gozterdi anlatmam suan pahalı ama ındırımde almayı dusunyorum oda kucuk ama /: napcaz bız kucuk makyaj bazlarıyla boyle bılemıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Tavsiyen için sağol ama ben makyaj bazlarını şahsen pek gerekli bulmadığım için, bazlara o kadar para vermem :) umarım baz sevenler için uygun fiyatlı, güzel seçenekler çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani anca işte düğünde nişanda o özel dönemlerde kullanıcabilicek birsey yoksa akıl karı değil ciddi manada :)
      umarım ((((:
      sevgiler

      Sil
  8. Buycosmo' dan ben de bir kez alışveriş yaptım ve ertesi gün elime ulaştı. Güzel bir alışveriş yazısı olmuş bu da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu arada hoşgeldin :)
      Buycosmo müşteri memnuniyetine önem veren bir kargo anlaşılan. Özellikle hediyeleri beni çok mutlu etti ve de şaşırtı :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?