31 Aralık 2012 Pazartesi

Hiç yılbaşı gibi değil..

Çocukluğumdan beri yılbaşı akşamını çok büyük heyecanla beklerim. Genelde bizim evimizde toplanılırdı. Dedem ile anneannem de gelirdi. Mutlaka çikolatalı pasta alırdık, çoğunlukla migrostan olurdu pastamız. Sonra çerezler, cipsler, içecekler... Bizden başka da kimse olmazdı. Çekirdek ailemiz ve dedem, anneannem...

Tombala oynamayı çok severdik. Hele ki anneannem bize para kazandırmayı çok severdi tombalada. Bütün bozuklarını oyun sonunda bize kazandırmış olurdu. Pek bir sevinirdik.

Televizyonda bin bir çeşit yılbaşı programı olurdu. Genelde, geceye doğru dansözlü programları açardık, ben de göbek attığımı sanırdım. Hatta öyle çok severdiğim ki dans etmeyi, "ben büyüyünce dansöz olacağım." derdim. Dedem de bakışlarını kısar " sen bizim başımıza kötü kız mı olacaksın? " derdi. Tabii dansözlük hoş karşılanan bir meslek değildi ne de olsa.

Sonra yıllar geçti. O heyecan heves bir ara azaldı. Taa ki üniversiteye başlayana kadar. 2008 e Kırıkkale li ailemin yanında girdim. Bana kapılarını açan o mükemmel aile. Sonrasında ise sevdiğim adamla ve arkadaşlarımla... Yeni yıl yine heyecanlı, keyifli, ışıltılıydı.

ve bu sene, bugün;

Dedem artık çok hasta. Konuşmaya hali, kıpırdamaya takati yok. Allah çektirmesin diye dua ediyoruz. Annem ve anneannem dedemin başında. Kardeşim Uşak'ta, üniversite de, biz de babamla evdeyiz. Sevdiğim de usta birliğine teslim olmak için bu gece Ankara'dan Malatya'ya yola çıkacak. Öyle ki bugün çok sıradan bir gün... Işıltı yok, heyecan yok, keyif yok.

Zaten 2012 yılı stresli, hastalık dolu, dertli bir yıl oldu. Tek güzel yani, 2012 nin sonlarına doğru bir işe girmem oldu. Umarım 2013 yılı sağlıklı, dertsiz, tasasız bir yıl olur. En önemlisi de gerçekten sağlık. Allah sağlığımızdan etmesin bizi. Elden ayaktan düşürmesin, Yarabbim...

Her şey gönlünüzce olsun . . .

11 yorum :

  1. tatlımmmm,küçükken ben de dansöz olmak isiyordum :D Hatta giydikleri kıyafete boncuklu mayo diyordum :D Baba bana boncuklu mayo al diye yalvarıyordum (boncuklu mayo adı da dansözlerin giydiklerini bikiniye benzetmemden ileri geliyor :D )

    Yazının sonlarına doğru içimi bi hüzün kapladı,Allah dedeciğine güzel şifa kapıları açsın.Acı çektirmesin...Sevdiceğinle sizi sağ salim kavuştursun...Kendi sımsıcak yuvanızda güzel yeni yıllar kutlayın :)

    Hayat bazen sınar insanı,herşey üst üste gelir kararır için...Ama sabrederek,"buna da şükür" diyerek atlatacağız her bişeyi...Beraberce...

    Mutlu yıllar tatlım,seni seviyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya. Allah razı olsun. Amin amin!!! Blogun bu yönünü öyle çok seviyorum ki. Hiç yüzünü görmediğin kişilerin yakınlığını, desteğini hissetmek öyle güzel ki :) love you too ;)

      Sil
    2. Evet canım,bi dolu arkadaşlarımız oluyor bloglarımız sayesinde,benim de en çok sevdiğim yönü bu :)

      Sil
  2. NİCE MUTLU SAĞLIKLI SENELERE CANIM

    YanıtlaSil
  3. bizede yılbaşı heyecanı gelmedi. Ama yeniyılın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. AYnen dıyorum cok cok katılıyorum tatlım sana nıyeyse bole hazırlıklar olmayınca ruhu yansımadı yılbasının dısarı cıkdım geldım uzgundum ıyıce uzulduM sevgılı uzuyor benı ahh uzmesene artık ama olmuyor :/
    amann ya 2013 den umutlu olmakdan baska bırsey gelmıyor elımden..:(
    kotu bır senenın ardından ıyı şeylerın olmasını umuyorum artık !....
    ✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,MUTLUYILLAR✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.* GUZEL HUZURLU EN ONEMLISI SAGLIKLI SEVGI DOLU BIR SENE OLMASINI DILIYORUM✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬✬.*`,✳.*`,✬
    SevgılErımlE.....♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar canım, her şey gönlümüzce olsun :)

      Sil
  5. Umarim 2013 bu sIkIntiligi gunlerin sonu olur senin icin, cok cok gecmis olsun :(

    YanıtlaSil
  6. http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2013/01/cekilisssss.html çekilişime katılırmısınız :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?