25 Aralık 2012 Salı

Kitapyurdu Siparişim..

Herkese merhaba,
Bugün öyle mutluyum ki. Artık yasal olarak sürücüyüm. Ehliyetimi aldım ve şehir içinde de trafiğe çıktım. Şehiriçi trafik beni çok korkuturdu dur kalk dur kalk yapma yüzünden ama her şey öyle keyifliydi ki. . . İnsan özgür hissediyor kendini :)

ve kitapyurdu siparişim de geldi. Seriye az sonra kaldığım yerden devam edebilecek olmanın mutluluğunu yaşıyorum. İlk kitabı olan Grinin elli tonu nu severek okuyan biri olarak, serinin devamını da sevebileceğimi düşünüyorum. 

Normal satış fiyatı 30 tl olan bu kitapları,, kitapyurdun dan kargo dahil toplamda 43 tl ye aldım. karlı bir alışveriş oldu. Dnrda da 25 tl üzeri kargo ücretsizmiş bu aralar. Pahalı kitap serilerini bu şekilde daha ucuza temin edebiliriz her ne kadar çoğunlukla kitaplarımı kitapçılardan alma taraftarı olsam da.. 

İkinci ya da üçüncü kitabı okuyanlar var mı? Varsa genel olarak görüşleri neler? ( konuyu açıklamadan lütfen :) )




Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. bende d&r dan 3-4 kitap sipariş ettim :) gelseler hemencikk.güle güle okuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende şimdiden güle güle oku :) insan kitapları ayrı bir hevesle bekliyor sanki değil mi :) ?

      Sil
  2. Ben hala alamadım :(( cok ama cok merak ediyorum uff :( ehliyetin hayırlı olsun canim. Yanımda olsan isirirdim ehliyetini :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kitap ilki kadar iyidir de para boşa gitmesin :D
      Ben senin yerine ehliyeti ısırırım da öperim de :D sağol bu arada canım çok mutluyum yaww :D

      Sil
  3. ayyy grinin elli tonu nu okudum da bunları bekliyorum bende :) umarım çok güzellerdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kitaba başladım canım. Oldukça iyi gidiyor :)

      Sil
  4. ıyı Okumalar bu ara baya kıtap bıtırıyorsun alıyorsun sen mallH :DD

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?