21 Aralık 2012 Cuma

Miami Roller Girl Allığım..

 Herkese merhaba,
Şu Essence ürünlerini gerçekten seviyorum. Ah bir de elimin altında olsa. Ama sağolsun bu konuda Baharcım namı diğer Ivır zıvır çılgını blogger arkadaşım beni oldukça mutlu ediyor. Bu fosforlu, şipşirin allığa da kendisi sayesinde sahip oldum. Baharcım yardımların için tekrar teşekkür ederim :)


Gelelim allığa,
Allıklara favori rengim pembedir. Her ne kadar son aylarda sıkça bronze kullansam da...
Turuncuyu ise kendime hiç yakıştırmam fakat bu allığı bloglarda görünce öyle çok beğendim ki, benim olmalıydı! 


Allığı şimdiye kadar 1 kez kullandım. Kalıcığı konusunda yorum yapamıyorum o nedenle ama benim için günlük allıklar listesinde. O nedenle çok kalıcı değilse bile benim için önemli değil. Vallahi allığa baktıkça içim açılıyor, o da bana yetiyor. :)



Yazın, hafif bronz tene daha iyi olabileceğini düşünüyorum. Zaten yaz serisi olarak çıkmış. Tamamen mat bir allık. Fiyatı 9,5 tl.


Bu allığı alıp, kullanan var mı aranızda?


Sevgiler
xoxo

17 yorum :

  1. essence ürünlerini cidden ben de çok sevdim, fiyatlarına göre çok iyi performansları! allık da süper görünüyor, yazın hafif de bronzlaşınca turunclusu bile güzel olur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o yüzden yaz gelse de bronzlaşsak biraz ya. Donuyorum :D

      Sil
  2. ben de aldım ama kullanmak için yaz gelmesini bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de muhtemel "yaz" allığım olacak :)

      Sil
  3. guzelmıs ıyı gunlerde kullan cınım ... sevgılErimleeee.....

    YanıtlaSil
  4. Müthiş tonlar.Katalogta görmüştüm.Ben de bulursam alacağım bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içini açıyor renkleri değil mi? :)

      Sil
  5. canım güle güle kullan kavuşmussun:)
    bende mimin var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhii sağol canım :) Bakayım ne mim iymiş :)

      Sil
  6. Ben daha 2 gün önce gratisteydim ve essence standına o kadar baktım ama bu allığı görmedimmm :(:( Bende istiyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarı ile sınırlı üretimdi bu allıklar. Bulamama ihtimalin var ama umarım en kısa zamanda denk gelir canım.

      Sil
  7. Bayıldıııım :) Ben de gidip olacağım fıstığım :)) Ama Gratis'te yoksa nerden bulacağız onu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gtaristen başka yerde essence satılmıyor canım. Bak ama dedikleri gibi sınırlı üretimse bulamayabilirsin :(

      Sil
  8. :( En azından bir sürü Gratis var. Birinde muhakkak denk gelir diye umuyorum kuzum. Bu arada bloğum biraz canlandı :) http://miyavmiyaav.blogspot.com Herkesi beklerim ^_^

    YanıtlaSil
  9. Umarım canım. Denk geldikçe gratis e gir ve essence ürünlerine bak :)

    YanıtlaSil
  10. denedim beğendim:)
    tık tık:
    http://styleglaze.blogspot.com/2012/10/essence-miami-rollergirl-collection.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?