7 Aralık 2012 Cuma

Okudum - Pasaklı Tanrıça


Herkese merhaba,
Son zamanlarda dram yüklü kitapları çok sık okuyordum ve biraz ara vermenin zamanı geldi diye düşündüm. Dram içerikli romanlarımı bir kenara bıraktım ve d&r da cep boy olarak bulduğum bu kitabı aldım. Daha önce Sophie Kinsella'yı duymamıştım. Hoş, yazarları pek tanımam, isim bilmem, sadece kitap alır okurum :P
Bu yazarı romantik komedi adı altında çıkardığı daha bir sürü kitap varmış. Eğlenceli olduğu söyleniyor. Bu kitaptan sonra merak etmedim değil doğrusu.


"Pasaklı Tanrıça" içinde mesaj kaygısı barındırmayan, öğretici yönü ağır basmayan, sadece çerezlik diye tabir edebileceğim keyifli bir kitap. 
Tek takıldığım nokta kitap üzerinde yazan " feci komik" ibaresi. Bana göre bu bir güldürü kitabı değil. Yani gülmeyi bekledim ama o beklentimi karşılamadı. Yalnız dediğim gibi keyifli bir kitap, sürükleyici de. İnsanda sonraki olayın ne olacağına dair merak uyandırıyor. Bazı durumlar klasik, tahmin edilebilir olsa da ben zevk alarak okudum. Çünkü kitaptaki karakter kendisini kariyerine o kadar çok adamış ki, hiç ev işi, yemek vs konularını bilmemesi ve sonucunda yaşananlar insana "e yuh yani" dedirtecek halde :)
Tavsiye ederim :)


Sevgiler
xoxo


13 yorum :

  1. Sophie Kinsella aslında sevimli kitaplar yazıyor, izlemediysen eğer alışverişkoliğin itirafları diye kitabından uyarlanma bir filmi var romantik komedi tadında bir film. İnsan hep dram hep dram bunalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası filmi sonuna kadar izlemedim. Neden bilmiyorum :S

      Sil
  2. Çok eğlenceli bir kitap, ben çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışverişkolik ve bebeği adlı kitabını almayı düşünüyorum şimdi de :)

      Sil
  3. niahah adı usdunDe zaTin paSaklII kıss nolcek komık degıldır bencEde o kelıme abes kaÇmışş *:D*
    bende almayı duşunuyordum surukleyici kelimeden sonra kararlıyım almaya dediin gibi bende çok polisiye okuyorum ahmet ümit sis ve geceyi okuyorum kasıyor 4 kıtabını ardı ardına okudum artık eğlenceli şeyler okumak istiyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı üstünde pasaklı, evet ama o kadar da olmaz yani :P

      Sil
    2. :-p war waR olelerı benım tanıdıgıM aile bıle vr baya paSaKlılar :D

      Sil
  4. Su anda bende bu kitabi okuyorum

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. D&r da cep boy bulursan al oku derim canım :)

      Sil
  6. kapağı da çok eğlenceli görünüyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, pembiş pembiş :) içi gibi şeker lol

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?