19 Aralık 2012 Çarşamba

Trendyol alışverişim

 Herkese merhaba,
Trendyoldan iki kez alışveriş yaptım birer hafta aralıkla. İlk gelen elbise siparişimi hemen ertesi günü iade için geri gönderdim. Bugün ise ikinci siparişim elime ulaştı. Fotoğrafını gördüğünüz elbise çok hoşuma gitmişti. Modayı  da bu şekilde bir sene geriden takip etmiş oluyorum sanırım :P 
Neyseki elime sağlam şekilde ulaştı elbise. Denedim. Güzel de oldu. Geri iade için bu sefer göndermeyeceğim fakat tekrar trendyoldan alışveriş yaparmıyım bilmiyorum. Elbiseyi sevmeme rağmen içime kuşku düştü. Acaba bu elbiseler markaların ellerinde kalan ürünler mi? Hani olur ya bir dükkanda son kalmış elbiseler denenmekten yada sürekli el değmekten yıpranmış gibidir. Bana paketinden yeni çıkmış bir elbise gibi gelmedi hiç.
Bu giysi durumu sıkıntılı anlayacağınız. Denemeden, dokunmadan olmuyor. Geri gönderdiğim elbise ise Sade, siyah, hafif diz üstü ( en azından öyle görünüyordu ) omuzlarında zımba aksesuarı olan bir elbise idi. Ancak elime ulaşanla model üzerindeki arasında dağlar kadar fark vardı. O nedenle hemen iade için gönderdim. Bunlar benim trendyoldan ilk iki alışverişim idi. Tekrar olur mu bilemiyorum. Olursa da zaten yazarım :)




Sevgiler 
xoxo

13 yorum :

  1. Öff sakat bu Trendyol,Markafoni falan canım yaa .. Ben de ilk ve son kez Trendyol'dan 2 parça şey aldım işte ama fotolarda resmen kandırmaca yapıyorlar. Elime gelen ürünler etiketsiz ya da sitede bahsedilen marka değil de başka marka yazan etiketli ürünler çıktı :/ Hatta birini indirimde 25 tl.diye almıştım,annem görünce "bunun aynısı pazarda 10 tl.idi" dedi :S Sahtekarlık,para tuzağı resmen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Deneyip görmeden bilemeyecektim. Yine de merak edip her gün bakıyorum sitesine. Beğendiğim ürünler de oluyor ama emin olamıyorum işte...

      Sil
  2. Özellikle nike polo marka ayakkabılar kesinlikle orjinal değil. =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir bilgim yok olabilir canım. Sanırım internetten alışveriş yapmak her zaman iyi bir şey değil :(

      Sil
  3. yine sana bana ona hüSran desene uzuldumm ciniM ! =(
    aynennn oyle net alışverısını sevmıyorum bende canıM makyajdada oyle denemek lazım hele ayakkabıda kıyafette..
    aksesuar alınabılır oje wss gibi ama diğerlerını netten alma derım ben inan sokağa çıktıgımda aynılarını goruyorum burda ve daha uygun trendyolda kazık uçuk fiyatlAr kargo parasıda eklenince bide memnun kalmayınca faciA benCe!!....
    yıldızlı elbiSe guzelMIş baya ıyı gunlerınde giy iNŞ...severım yıldızı bu senede moda kızz sen hıc kafanı yorma giy çık dışarı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Evet haklısın. Ben de bazı benzer şeyleri görüyorum mağazalarda. İnternetten almaya değmez ama bazı şeyler de var çok hoş görünüyor ama eminden olamıyorsun işte..

      Sil
    2. ivit yav malesEf zaten surelerı kısıtlı 2 gun kaldı sukadar saat kaldı dıye :/

      Sil
  4. Benimde çok beğenerek trendyoldan aldığım elbisenin etek kısmında sökük vardı, daha doğrusu yan kısmında biri giyerken patlatmış gibi bir sökük, ve dediğin gibi hiç yeni gibi değildi.Kimbilir kaç kişi aldı denedi iade etti.Bende ertesi gün iade ettim hemen.Bir daha da almayı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrardan alacağımı sanmıyorum çünkü çok içime sindiğini söyleyemem. Sırf elbisenin hatırına ve üzerimde duruşunu beğendiğim için iade etmiyorum. :P

      Sil
  5. harika bir modelmiş ama cidden acayip güzel duruyor, elbisenin boyu bacak kısmının duruşu falan... Eminim sana da çok yakışmıştır, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim doğrusu :) Ne yalan söyleyeyim yakıştı galibamütevazi olamayacağım :D elbise içinde kendimi çok daha iyi hissediyorum :)

      Sil
  6. internette bu gibi siteler genelde kandırmaca oluyor, birkere ucuza satıyoruz deyip normal fiyatının ustune satıyorlar ve kargo fiyatıda ekliyorlar,birde genelde bilinmedik markalar hepsi.büyük şehirlerde yaşayanların mağazalardan görerek alması daha mantıklı bence. elbise güzelmiş gule gule giy.banada beklerim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Bu nedenle büyük şehirlerde yaşayanlar çok şanslılar.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?