12 Aralık 2012 Çarşamba

Yolcudur abbas...

Öncelikle duygularını benimle paylaşan arkadaşlar.. Hepinize çok teşekkür ederim çünkü sizlerin yorumlarını okudukça dünden bugüne inanılmaz bir güç oluştu içimde. Kendimi daha iyi, daha huzurlu hisseder oldum. Paylaşmanın güzelliğini bir kez daha yaşamış oldum, sağolun. :)
Bu aldığım güçle, bugün onu telefonda gülerek uğurladım. " Allah'a emanet ol sevdiğim.." Zaten sabah anne, baba, abla, kardeş hepsi ağlamış. Bir de ben ağlayıp onu üzmek istemedim.
İlk durak Ankara/Mamak. Orada bir ay mı kalır yoksa daha da kısa bir süre sonra Malatya ya gönderirler mi bilmiyoruz. Bakalım, hayırlısı.
Az önce biraz günlük yazdım. Sevdiğimle konuşur gibi.. Çok iyi geldi :)
Mesela onun şu an ne yaptığını çok merak ediyorum. Hıı bir de Ankara da arkadaşı yemek yerken fotoğrafını çekmiş. Daha da güzel göründü  gözüme sevdiğim, maaşallah. Eminim yeşilleri de giyince daha bir güzel olacaktır.
Artık içim rahat, ferah, korkmuyorum. Çünkü Allah a inancım tam ve O'na güveniyorum. Onun koruduğunu başka kimse koruyamaz biliyorum. Aklımı kötü düşüncelerden tamamen arındırdım. Çünkü kadere inanıyorum! Bir şeyin vakti geldi mi kaçış yok.. Bunu neden mi söylüyorum. Çünkü bugün üzücü bir haber aldım. Şu an çalıştığım iş yeri için ilk mülakatımı yaptığım insan kaynakları müdürünün vefat haberini aldım. Genç, güler yüzlü, harika bir bayandı. Çok iyi tanımazdım ama inanılmaz bir enerjisi vardı. İyi bir insandı. Belliydi ve "Astım krizi"... Hayatımız çok kısa. Bilemiyoruz ki işte bir sonraki dakika ne olacağını. O yüzden Allah yardımcımız olsun ve Allah hakkımızda her şeyin hayırlısını versin.
Ve Tuba Hanım.. Mekanın cennet olsun inşallah...

12 yorum :

  1. Öncelikle başınız sağolsun canım, bu tip durumlarda söylenecek bir söz bulunmuyor ancak asker uğurlama düşüncesi bana hala acı veriyor. Zira benim sevdiğim şuan Şırnakta. 143 günü kaldı Allah kısmt ederse Mayısta burada. Öyle korkuyorum ki silopide ona birşey olacak diye. İnşallah sağ salim gelecekler, sevgilerle .. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah askilik çıkmadan sağ salim gelir. Gönlümüzü ferah tutalım. :)

      Sil
  2. Canim benim en doğrusunu yapıp icini ferah tutuyorsun. Bu inşallah son ayrılıklarımız olacak ondan sonra önümüzde engel kalmayacak ben hep bundan güç aldım, alıyorum. Allah kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım :) Bu askerlik Türkiye de büyük engel zaten erkeklerimiz için. Askerliğini yapmayana kız vermiyorlar ne de olsa iihi :)

      Sil
  3. baasın sagolsun cinimcim bende aleRjik astımım brn spreyı hap kllanıyorum cok kotu bır hastalık cocuklugum hastanede gEcdı bılirim nefes alamamanın zorlugunu gecmez bu hastalık çok dıkaet etmek lazım astıma yakalananda oluyor sonradan dıkkad edmek onemli...
    bol bol dua ett cokcok et gunluk tutma işe yarar içini dökme rahatlama açısından hem oda okur senın duygularını hıslerını kagıda dokersen daha ıyı olur duygusal anlamda ona okutmalısın onun ılgılı seyler hayatınla ılgılı hoşuna gıdıcegını umuyorum yazmak bır baska cunküü ama başkası okumassa daha ıyı anne giib VS bnm annem bulup okumusdu orta okulda lısede tutmusdum hep attım snra snırlenip..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağ olsun canım. Ben de alerjik astımdım. 4 sene boyunca aşı tedavisi gördüm çok şükür artık iyiyim ama kendime dikkat etmezsem nüksetme durumu var. Çok zor bir hastalık. Allah düşmanıma vermesin. Sana da geçmiş olsun canım.
      Günlük konusunda haklısın. Yazdıklarımı okumayı sever zaten sevdiğim :) ama anneme de çok güvenirim. Özele çok saygı duyar. Ama babamın eline geçse affetmez :D

      Sil
    2. aynı şekılde katılıyorum amın canım zor bişi kımseye vermesın yarabbım.
      Atlatabildigine sevindim,aşıdan sonra grip oluyorsun sanırım senınkısı ondan galıba busuru evlerı çeşitleri var cunku cogunu bılıyorum..
      tahMın etmısdım :)guzel bırsey ama daha ıyı anlama ve anlaşılma açısından.
      aH bırde benımkıler duysydı devam ederdım belkı sımdı atmazdım :/

      Sil
  4. sevgilim askere gittiği ilk günden beri ona özel bir deftere bir gün bile atlamaksızın her gün yazıyorum. inanılmaz iyi hissettiriyor, sanki yanımdaymış gibi sanki dertleşirmiş gibi. bunun aynısını o da yapıyor. dönünce birbirimize vereceğiz defterlerimizi. hem bu süreci hiç unutmamamk adına hem de ayrıyken yaptıklarımızı okuyarak bilerek sanki hiç ayrılmamışız gibi olucaz diye hissediyorum. çabucak geçer umarım sizin de . ayrıca başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de az önce günlüğün yanı sıra orta boy bir not defteri tutmaya başladım ama bu anlık şeyler olacak. Mesela az önce aradı 1 dk anca konuştuk. Bulunduğu taburu, yemin töreni tarihini hatta aradığı numaraya kadar yazdım. Bunlar belki kimisine göre gereksiz ayrıntılar ama benim için hepsi birer anı. Yıllar sonra ( inşallah )dönüp baktığımızda hangi tarihte hangi saatte ne olduğunu ya da ne hissettiğimi okumayı seviyorum. O nedenle yazmak harika bir şey!
      Ayrıca teşekkür ederim canım..Amin

      Sil
    2. bundan sonra konuşmalar genelde 1 dk :) 3 dk konuşursan ooo bugün çok konuştuk derken bulucaksın kendini :)

      Sil
  5. Canım Allah kavuştursun.. Yaşadıklarını belki anlayamam ama şuan bile aklıma geldikçe kötü oluyorum nasıl dayanırım diye.. Erkek arkadaşım ailesinden ve ablasından uzakta yaşadığı için yazları falan alışmışlardır ama benle sanmıyorum:/ Bir kere akıl kalıyor nede olsa neyse olumsuz düşüncelerimle seninde morelini bozmayım ne güzel motive olmuşsun.. Bir kaç öneride buluncam bir an önce emailleşelim hatta. Ölümde Allah'n emri kaçış yok dediğin gibi.. Zor ama yaşamak zorundayız.. Tekrar Allah kavuştursun Ankara sadece birazcık soğuk birde sen yoksun diye azıcık daha üsüyecektir sanırım :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?