13 Ocak 2013 Pazar

Biraz alışveriş ve yaşasın Watsons Ada'da!!..

 Herkese merhaba,
Dedemin vefatından sonra malum gelen giden. Sağolsun kimse yalnız bırakmıyor bizleri ama benim en azından bugün çıkıp biraz hava almaya ihtiyacım vardı. Havayı da güneşli görmüşken çarşıya indim. Zaten havayı güzel gören herkes atmış kendini çarşıya. İğne atsan yere düşmeyecek derler ya işte o vaziyetteydi Kuşadası çarşısı bugün.
Flormar'dan almak istediklerim vardı. Deluxe shine serisinin D40 nolu rujunu bitirmek üzereyim. Yenilemek istedim. Yat limanına açılan mağazalara doğru gittim. Aha!!! Bir de baktım WATSONS!!! Kuşadası'na Watsons açılmış hem de bir ay olmuş ve benim daha tesadüfen bugün haberim oluyor!!! Nasıl mutlu oldum anlatamam çünkü Kuşadası'nın böyle bir yere inanılmaz ihtiyacı vardı. Fakat zırt pırt açılan parfümeriler için bu durum can sıkıcı olacak sanırım.
Aldıklarıma gelirsek;




Elegant oje ve vi-vet kartuş, watsons öncesi gittiğim bir parfümeriden o yüzden bu ürünleri geçiyorum.
I love... Bu el kremini öyle çok merak ediyordum ki... Nitekim kabından koklayınca da kokusunu çok beğendim ancak elime sürünce öyle ağır geldi ki koku. Aldığıma pişman oldum. Çileklisi gelsin de bir de onu denerim muhtemelen.


Alix Avien'ın en sağdaki ojesi sanırım 221 di emin değilim ama o renk az kalmıştı ben de ve o rengi de çok beğendiğim için ikincisini aldım.


Flormar ın deluxe shine serinin diğer renklerini bilmiyorum ama d40 a bayılıyorum. Üstelik Watsons'ta 13.50 tl. Flormar da ise 15.50 tl. Aklınızda bulunsun.
Bir de M05 nolu krem rengi farını aldım. Bu farı da çok severek kullanıyorum aydınlık vermesi amacı ile.


Watsons geldi hoşgeldi, sefa getirdi.Vallahi bu konuda çok keyiflendim. Artık bana şunu bunu alır mısın diye arkadaşlarımı rahatsız etmek durumunda kalmayacağım ( Gratis hariç ) :D


Sevgiler

xoxo


15 yorum :

  1. Canııım güle güle kullan hepsini de ;) Buarada başın sağolsun,biz de geçen yaz başı kaybettik dedemi,son kalan yaşlımız da gitti .. Watsons açılması ne güzel olmuş valla. Kremi niye sevmedin aaa,ben aşığım ona.Her gece sürüp koklayıp yatıyorum hehehh..Çileklisi daha ağır gibi yalnız . Flormar da baya baya ambalaj değişimine girmiş ha .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Allah ölmüşlerimizi mezarlarında rahat yatırır inşallah.
      Kremi zaten senin videoyu izledikten sonra kafama bir soktum, bir daha da çıkaramamıştım. Ama çok ağır geldi kokusu işte. :(

      Sil
  2. Hehee soyleseydım keske sana canım benım benim arkadaşada soyluyorum oraya gonderıyorum onu alısverıs ıcın:)sanırım forumda watsons..
    Gene döktürmüssün güzel güzeş ojelerii kremleri ben ı loVe serisini hiç beğenmemiştim watsonsda bir kız tavsiye etmişti mangolusunu almaz olaydım nem vermesi güzel değil su gibi cıvık gittim neutgena aldım çok memNuNum kolay kolay değiştirceğimi sanmıyorum.
    rujlarr harika body shoptada 15 tl idi bakmanı tavsiye ederim harika indirimler yapmış gene...
    sevgilErimle güle güle kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Forum olarak geçtiğini duymadım oranın. Marina diyorlar. Zaten tam olarak yat limanının orada.
      Body shop olsa keşke burada ama yok maalesef. Belki zaman içinde o da açılır belli mi olur. Yoksa body shop varda ben mi görmedim ? :D Yani benim bildiğim yok en azından lol

      Sil
    2. Kuşaadasına giderken varmış forum canım aydında /forum\body shop yokmuş malesef size yakın nova varmış 15 km uzaklıkta ..
      :/uff sizin orada çok güzel ama geç açılıyor herşey birazcık genişlesede alışverişler yapsan kafanı dağıtsan sende...

      Sil
  3. başın sağolsun cnm Allah geride kalanlara ömür versin, zor bişeydir cidden ben de kaybetmiştim iki dedemi de...
    Bu yaz Kuşadası'na tatile gidince oje götürmeyi unutmuştum yemeğe de hep yat limanının oralara gidiyorduk ama hiç parfümeri bulamamıştım, ne iyi olmuş açıldığı:))) umarım bu yaz da gelirim oralara çok sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok sağol. Allah hepsine rahmet eylesin inşallah.
      Kuşadası'nda ıvır zıvır parfümeriler çoktur. Bu nedenle Watsons açılması harika oldu!.

      Sil
  4. var mı alışveriş gibisi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gerçekten de yok :)

      Sil
  5. güzel günlerde kullan ruju çok sevdim.,
    (başınız sağolsun)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ruj gerçekten favorilerim arasında. Hem renk olarak hem yapı olarak :)

      Sil
  6. güle güle kullan hepsini;)
    parabenin zararlarını öğrendim geçen hafta
    ve flormarda bundan bolca olduğunu öğrenince tamamen çıkardım hayatımdan
    cilt kanseri fln diyor parabenli ürünler için heryerde riske atamam
    sağlık önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, paraben başa bela. Flormar ürünlerinde bolca olduğunu bilmiyordum. Araştırayım hemen. Çünkü uzun süredir flormar kullanıyorum. Haklısın, riske atmaya değmez.

      Sil
  7. ben de flormarı çok kullananlardanım.Eğer öyle birşey varsa burada da yazarsan sevinirim.Bende azaltırım kullanmayı.

    YanıtlaSil
  8. flormar benimde çok tercih ettiğim bir marka özellikle rujlarda :) güle güle kuullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?