27 Ocak 2013 Pazar

Flormar Love Collection..

Herkese merhaba,
Nasılsınız bakalım? 
Bugün kısaca Flormar'ın yeni çıkardığı love collection terracota göz farından bahsetmek istiyorum.
Öncelikle şanslıyım ki tam da kullanabileceğim bir far gönderdiler. Üstelik son zamanlarda ışıltılı bir beyaz far alma niyetindeydim. Çok güzel denk geldi :)
Seride 8 renk görünüyor. Bendeki LC01 numara.




Beyaz rengin yanı sıra altın sarısı, mot ve siyahtan oluşan bir karışım kısmı var ki o kısmı gerçekten çok beğendim.


Ürün 5gr. Bir far için yeterli bir miktar bana göre. Yapısı yumuşak. Kalıcığı oldukça iyi. Sabah 8.30 da sürüyorum işe gitmeden önce, 17.30 da işten çıktığımda hala belirgin şekilde durmuş oluyor.
Tek kötü yanı bence fiyatı. 24 TL nin tek far için oldukça yüksek bir miktar olduğunu düşünüyorum. Bana göre fiyatta düşüş yapmaları bu güzel farı daha çok kişinin denemesine olanak sağlayabilir.





Flormar'a tekrar teşekkürler :)


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Valla çok güzelmiş,özellikle koyu olan taraf . Ama 24 tl.çok fazla bir Flormar farı için :/ Daha uygun olsa kesin alır,denerdim :( Güle güle kullan canım !

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Haklısın. Flormarın kalitesini beğensem de tekli far 24 tl çok fazla. Bu fiyatı düşürmeleri gerek.

    YanıtlaSil
  3. flormar son zamanlarda yüksek fiyat politikası uyguladığı için ısrarla denemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünlerini seviyorum ama yüksek fiyatlarından ben de rahatsızım!

      Sil
  4. Renklerine bayıldım, tam benlik güle güle kullan :) Flormarın palet çıkarmış baktın mı ilgini çekebilir. Teracotalar biraz daha pahalı oluyo tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Paleti gördüm. Ama benlik olduğu söylenemez. Fazla renkli :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?