20 Ocak 2013 Pazar

Flormar-Mat Siyah!!


Herkese bulutlu bir pazar gününden merhaba,
Çok sıkıcı bir gün olacağı havanın bozuk olmasından belliydi zaten. Haftanın son günü ve bugünü de ev temizliğine adayacağım :P  Onun öncesinde size güzel bir oje tanıtıp öyle başlayayım temizliğe.



Geçen sene farklı bir markanın siyah mat ojesini almıştım, hem de büyük bir hevesle. O gün sürdükten hemen sonra, sakarlık bu ya, düşürüp kırdım. Ojeye mi yanayım, siyaha boyanan fayanslara mı? :P O günden sonra elime mat oje almamıştım. Taa ki Flormar bana bu harika ojeyi gönderene kadar! 


Bende ki tonu M02. Bir de füme rengi varmış okuduğum kadarı ile siyaha yakın bir ton olarak. Ben bu ojeyi bitirip, yenisi alırım. Çünkü uzun süre kullanacak gibiyim. Sürekli ellerime bakıp duruyorum. Yapısı çok hoşuma gitti.


Üstelik çok çabuk kuruyor ve de temizlemesi de çok kolay. Normalde siyah oje çok süren fakat temizlemekten nefret eden biriydim. Çünkü her yere bulaşırdı. Şaşırtıcı şekilde mat oje bulaşma yapmadı.


Diğer renklerin duruşu nasıl bilmiyorum henüz ama siyah severlere bu ojeyi  kesinlikle tavsiye edebilirim. 
Fiyatı 3,50 tl.


Sevgiler
xoxo

12 yorum :

  1. çok hoş durmuş siyah oje çok önemli, her siyah oje böyle güzel durmuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Siyah asil bir renk ama dediğine katılıyorum. Her zaman aynı etkiyi vermiyor.

      Sil
  2. Bende sürekli elime bakardım herhalde :) Çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hele benden de açık tenli isen gözlerini ellerinden ayıramayacağın kesin :D çünkü ben siyahı açık tenlilere her zaman çok yakıştırıyorum.

      Sil
  3. bunu denemeyi ben de çok istiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de diğer renklerini denemek istiyorum eğer siyahtan sıra gelirse :)

      Sil
  4. çok güzel görünüyor gerçektenn...
    ben de beklerim..
    storiamoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmış, mat ojelerin daha hoş durduruğunu düşünüyorum hep ama onlarda çabuk soyuluyor sanki. Bir de benim tırnaklarım pek güzel değil, küçükler ve zayıflar ama ona reğmen ben sürerim hep napalım =) Sizin tırnaklar bir boy çok hoş durmuş güle güle kulanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojelerin hepsi çabuk soyuluyor benim tırnaklarımda :) Ayrıca benim tırnaklarımda zayıftır. Bir süre daha oje sürüp tırnaklarımı dinlendireceğim aksi halde kendine gelmeleri çok uzun sürüyor.
      Ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  6. çok hoş duruyor.. En kısa zamanda bende alıcam flormar mat serisinden bordo ve siyah..
    buarada bende beklerim bloguma:
    http://yelizligunler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?