19 Ocak 2013 Cumartesi

Flormar'dan bir sürpriz daha.


Herkese merhaba,
Malum baş sağlığı dilemek için hala bir çok kişi gelip gidiyor. Ben de iş çıkışı anneanneme gidiyorum ve eve en erken 20.00 gibi gidebiliyorum hafta içi. Perşembe akşamı eve döndüğümde kapıda "geldik ama bulamadık" diye bir yazı vardı. Allah Allah henüz kargo beklemiyordum. Bir baktım ki Flormar. Nasıl mutlu oldum!! Ertesi gün gelse de hemen hediyelerime kavuşsam diye heyecan ile uyudum. :) 


Bu paket yine beni genel anlamda çok mutlu etti. Flormar sürekli olarak yeni ürünler piyasaya sürmeye başladı. Umarım devamı gelir. Çünkü gerçekten kayda değer ürünler görüyorum.



Mat oje serisi çıkarmış Flormar. Haberim yoktu. Siyah rengi görünce çok sevindim. Hatta şu an tırnaklarımda. O kadar hoşuma gitti ki... Yazısı en kısa zamanda gelecek :)



Fara bayıldım!! Beyaz ve siyah harici far neredeyse hiç kullanmam. Böyle bir farın paketten çıkması tesadüf olmuş. Farı bu hafta içi kullanıp,önümüzdeki hafta da yazarım :)


Cashmere deluxe serisini merak ediyordum. Henüz kullanmadım ama zannediyorum deluxe shine serisine benziyordur. Ama rengi görünce biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü pek tercih ettiğim bir renk değil. Ama yine de kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.


Bu güzel paket için Flormar a teşekkür ederim :)

Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Güle güle kullan canım hepside çok hoş hediyenin iyisi kötüsü olmaz zaten :D

    YanıtlaSil
  2. canım rujun harikaymış rengi;)
    hepsini güle güle kullan
    sana nasıl geliyor bunlar hediye??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Nude renk severler için hoş bir renk, doğru :)
      Bundan 3 ay önce falan iletişim bilgilerimi istemişti Flormar. Sonra böyle süpriz yaptılar :)

      Sil
    2. ohh allah daha iyilerini nasip etsin
      blogunu takip ediyorum biliyorsun
      bu seride paraben varmı acaba ben asıl onu sorcaktım
      rujlarımı resmen kaldırdım kullanmamak üzere parabenden ve kurşundan
      dolayı..
      şimdi rujsuz kaldım
      bu seride yoksa bir ara bende alayım

      Sil
    3. Sağol canım :)
      Rujun içeriğine baktım. Bayağı bir madde var methyl ve türevlerini okudum. direk paraben olarak göremedim. Ama flormar ın wild collection serisi pareben içermiyor diye biliyorum. O şekilde yazıyordu.

      Sil
  3. rujun numarası kaç?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?