26 Ocak 2013 Cumartesi

Okudum- Karanlığın Elli Tonu

Herkese merhaba,
Grinin Elli Tonu üçlemesinin ikinci kitabı olan Karanlığın Elli Tonu kitabını da biraz geç olsada bitirmiş oldum. 
Öncelikle ilk kitabın yorumunu  merak edenler için buradan
İlk kitabı merakla ve severek okudum. İkinci kitap içinde aynı şeyleri söylemem mümkün.
İkinci kitapta cinsellik ilk kitaba kıyasla biraz geri plana itilmiş ve Bay Grey'in geçmişine yoğunlaşılmış. 
Üçüncü kitabı okumaya çoktan başladım. Bana göre başarılı bir seri. İçinde insanoğlunun ilgisini çeken her öge mecvut.
Tekar söylüyorum. Cinselliğe karşı ön yargılı bir yaklaşımınız varsa, bu kitap sizi rahatsız edecektir ancak bu konuda daha açık görüşü iseniz, "iyi okumalar" :)




Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?