10 Ocak 2013 Perşembe

Ölüm, garip bir şeymişsin..


Evet, dedemi kaybettik. Söylemek istediğim çok şey var ama söyleyemiyorum. Tıkanıyorum. İçim acıyor. Eksikliğini hissetmeye başladım. Böylesine yaşadığım ilk acı bu. Ah be dedem..
Evet, hastaydı zaten. Gidecekti biliyorduk. Bir şekilde hazırlamıştık kendimizi ama insan konduramıyor işte. Rahmetli diyorlar, mekanı cennet olsun diyorlar. Sanki başka birinden bahsediyorlar...
Bugün selası okunurken içim parçalandı. Bir de cenazesi kapıya gelince. Ah o feryatlar... Sağır olsaydm da duymasaydım..
Şimdi beni kim "kara kızım, ilk göz ağrım" diye sevecek?

Nasıl alışacağım bilmiyorum ama hayat devam ediyor işte. Allah'ın takdiri..

Seni özleyeceğim Koca Oğlanım... :( <3

18 yorum :

  1. Başın sağolsun.Ben de 29 Ekimde dedemi kaybettim. Yaşlı olsa da insan konduramıyor.
    Seni çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle başın sağolsun , aynı yoldan bende geçtim en yakın tarihiyle 4 ay önce anneannemi kaybetmiştim , çocukluğumdada iki arkadaşımı kaybettim. o hissi çok iyi bilirim :S
    İnsan kaybedeceğini bilsede kabullenemiyo böyle durumlarda , sanki hiç olmamış gibi geliyo , her neyse başın sağolsun tekrardan dedenin de mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
  3. başın sağolsun canım :( Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  4. başın sağ olsun :(
    ne söylenir bilmiyorum, çok fazla şey de söylemek istemiyorum aslında :(

    YanıtlaSil
  5. o kadar tanıdık bu yazdıkların burnum sızladı resmen..
    ALlah rahmet eylesin, başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  6. bAşın sağolsun mekanı cennet olsun iNş.canım çok üzüldümm ya ben dedemi göremedim bile o beni bebekkken görmüş okdar :((

    YanıtlaSil
  7. Canım başın sağolsun. Gözlerim doldu okurken. Bende rahmetli dedemi geçen sene kaybettim. Hastaydı,ilk göz agrısıydım, onla buyumustum. Mekanı cennet olsun hepsinin:(

    YanıtlaSil
  8. Hepinizden Allah razı olsun. Amin! Allah tüm ölmüşlerimizin mekanlarını cennet, kabirlerini ferah eyler inşallah. Evet, insan gerçekten konduramıyor. Ama isyan asla etmiyorum, etmeyeceğim de. Vakti zamanı gelince hepimizin gideceği yer orası nitekim ama insanın içi acıyor işte.
    Tekrar sağolun. Özellikle böyle hüzünlü zamanlarda iyi ki bu blogu açmışım diyorum. Yazdıklarınız, desteğiniz benim için özellikle de şu an o kadar özel ve önemli ki..

    YanıtlaSil
  9. başın sağolsun :(( RABBİM sizlere sağlık versin inşallah. bi fatiha okuyayım.Gözde

    YanıtlaSil
  10. başınız sağolsun, ben dedemi 2001 yılında kaybettim ama hala resmini görmek bile sarsıyor , altüst oluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok sağol canım. Doğrudur. Nasıl alıştıracağız kendimizi artık bilemiyorum ..

      Sil
  11. Başın sağolsun.. Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  12. Başın sağolsun, o kadar iyi anlıyorum ki... sabret geçecek ve ne ara düzeldiğini anlamıcaksın bile.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?