10 Şubat 2013 Pazar

D&R Alışverişim - 2

Herkese merhaba,
Dnr dan ikinci bir alışveriş yaptığımı ve gelmesini beklediğimi yazmıştım. Kargo elime perşembe günü ulaştı. Dnr kargo konusunda hızlı. Hesabımda daha "tedarik sürecinde" yazarkan, kargom elimdeydi :P

Bu sefer fotoğrafta gördüğünüz 3 kitap + 1 adet defter sipariş etmiştim. Defter siparişim yanlış geldi. Ona çok üzüldüğümü söylemeliyim. Ben pembe renkli ve çizgili beklerken, kahverengi ve çizgisiz defter geldi. Neyse sağlık olsun deyip geçiyorum.


Kitaplara gelince; "yatak odası diyalogları ve incir kuşları" nı okudum bile. Kitap yorumlarımı daha sonra yazacağım. Carol isimli kitabı ise henüz okumaya başlamadım. İçerik olarak iki bayan arasındaki duygusal bağı konu aldığını biliyorum sadece. 
Farklı hayatları anlatan kitapları, cinsiyet, din, ırk ayrımı yapmaksızın, kurgusu güzel ise okumayı severim. O nedenle bu kitabı da merak ediyorum. Böyle bir durumu yazar nasıl ele almış, okuyup göreceğim.


Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. Tam D&R alışverişi yaparken karşıma senin postunun çıkması :) Aklımda bi soru vardı benim de :D
    Hani ciltsiz olarak fiyat yazıyor ya senin de öyle miydi nasıl geliyor kitaplar. Ben de ilk defa sipariş vericem internetten o yüzden bilemedim :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt muhabbeti şu ; bazı yayın evleri bazı kitapları fazla sayfa dolayısı ile iki ayrı kitaba bölmüş oluyorlar. O ciltli gördüğün kitaplar işte o bölünmüş kitaplar oluyor. Ben alacağım kitabı ciltli ve ciltsiz olarak iki seçenek halinde görüyorsam, ciltsiz olarak tercih ediyorum. Tek hikaye tek kitap! benim için daha keyifli okuması :)

      Sil
    2. ciltli denilenler kapağı sert olan özel baskılı kitaplar.
      ciltlenmiş yani, ansiklopedi gibi.

      Sil
    3. Oh iyi bari yaa :D Ne o öyle parça parça sevmem ben de adam gibi bi kitap olsun elimde :) Çok teşekkürler bilgilendirdiğin için :)

      Sil
  2. beğendin mi beğendin mi :)

    YanıtlaSil
  3. örneğin;

    nun masalları ciltsiz hal; http://eski.dr.com.tr/Kitap/Nun-Masallari/Nazan-Bekiroglu/Edebiyat/Turk-Oyku/urunno=0000000255733

    ciltli hal; http://eski.dr.com.tr/Kitap/Nun-Masallari-Ozel-Baski/Nazan-Bekiroglu/Edebiyat/Turk-Oyku/urunno=0000000255732


    bendeki ciltlisi.
    sert kapaklı.
    yazısında da demiş ki : Nun baskısının ‘özel’liği bununla sınırlı değil. Özel bir ebatta sert kapaklı ve şömizli olarak sarı şamua kâğıda basılan kitap, yazar tarafından seçilmiş gravürleri de içinde barındırıyor.


    ben bu şekilde biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol bilgilendirme için. Sanırım ben yanlış biliyormuşum.Benim cilt konusunda bildiğim 1. cilt 2. cilt şeklide ayrılan kitaplardı. Bahar bu konuda bilgilenmiştir en azından :)

      Sil
    2. ay olur mu o başka bir şey :D ben de 3 kere okudum bahar hanıma yazdığın cevabı, hayırdır inş ne demek istemiş ki, ben mi yanlış biliyorum diyordum :D
      senin dediğin başka bir şey.
      ciltli demek sert kapak demek, eminim :)

      Sil
    3. Ay ne bileyim. ben de öyle duymuştum. Aklıma o yer etti demekki :D şimdi öğrenmiş oldum. Thanks :D

      Sil
  4. eyyy aynı benim defterimden almışsın =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?