5 Şubat 2013 Salı

DnR İlk Alışverişim..

Merhabalar,
Bir çoğunuz gibi ben de kırtasiye düşkünüyümdür. Özellikle de defterlere karşı özel bir ilgim var.Her ne kadar kayda değer derecede defterim olmasa da sayılarını zaman içinde arttıracağımı biliyorum. :P Kendimi bu şekilde mutlu ediyorum ne yapayım :P 
Bir diğer dnr alışverişim de bir iki güne yola çıkar. Merakla bekliyorum :)

Gelelim aldıklarıma;


Deffter markasının defter tasarımlarını beğeniyorum. Daha doğrusu kullandıkları resimler, tablolar vs. 
Soldan sağa "momenti di felicita - Marlyn ve Mother and child adlı defterler...
Bu defterlerin her birini çok beğenerek aldım. Kullanmaya kıyarmıyım bilemiyorum. Şimdilik beklemedeler :)
Bu arada dnr da 25 tl ve üzeri kargo ücretsiz. Haberiniz olsun :)


Bunlarda defterlerimin toplu hali. :)



Sevgiler
xoxo

17 yorum :

  1. 25 tl üzeri ücretsiz kargo mu :D
    süper oldu bunu öğrenmem :)
    aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) böyle fırsatları değerlendirmek lazım :)

      Sil
  2. Hihi hepsi de çok güzel, kullanmaya kıyamam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kıyamama ihtimalim çok yüksek :D

      Sil
  3. hayırlarını göresin canımm :) dnr'da bi defter var kestirdim gözüme bayadır ama bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) Ya ben de nette gördüm deffter markasından kara defter diye. Ama 28 tl ya pufff

      Sil
  4. Mother and Child sanırım Gustav Klimt'in eserlerinden birinin defteri. Çalışmalarına bayılıyorum. Hepsi çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım ;) Ben de eserlerine baktım ama en ilgi çekici mother and child bana göre :) ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  5. oyy hepsi çok güzeller eğer kullanabilirsen güle güle kullan hepsini :) takibindeyim bende beklerim
    sevonugozunden.blogspot.com
    sevgilerle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ayrıca hoşgeldin :)

      Sil
  6. Bayıldımmm. Ben de defter tutkunuyum. :) Çeşit çeşit kullanıyorum okulda her dönem :) Ama seninkilerin kapakları da çok hoşmuş gerçekten, insan dayanamaz hemen kullanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanamıyorum işte, kıyamıyorum yazmaya :D

      Sil
  7. sitede 50 tl ve üzeri kargo bedava diyo yanılıyo olmayasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi baktım. Evet, maalesef 25 tl üzeri kargo bedava kampanyası bitmiş demek ki. :(

      Sil
  8. bunlar çok hoş hepsi hepsi hepsii =)=) benim de kalem takıntım var.Nerde görsem alıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem takıntısı bende de var ama defterleri ayrı bir seviyorum nedense :)

      Sil
  9. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?