17 Şubat 2013 Pazar

Essence My Base..

Herkese merhaba,
Essence my base bana, buycosmo'dan yaptığım alışveriş ile birlikte  hediye gelen bir ürün.
İlk gördüğümde çok sevindim. Çünkü denemek istediğim bir üründü. Ancak kullandıkça anladım ki çok merak edilecek bir ürün değilmiş.


Aslında ben bu ürünün tam olarak ne amaçla üretildiğini anlayabilmiş değilim. Kimileri makyaj bazı diyor, kimileri aydınlatıcı. Benim içinde bir aydınlatıcıdan farksız, tabii ona da aydınlatıcı denirse.
Ürün gördüğünüz gibi pompalı. Ürünü çok az kullanmış olmama rağmen sanki yarısından fazlasını kullanmışım gibi görünüyor. Bu da sanırım ürünün yarısından fazlasının hava olduğu anlamına geliyor? 
Ürün pompadan ya çok zor çıkıyor ya da bir anda fışkırıp saçma sapan bir yere uçuyor :P


Ben aydınlatıcı olarak kullanmaya çalışıyorum.  Pudramı sürdükten sonra az miktarda yanaklarıma dağıtıyorum ve üzerine de zaten ışıltılı olan terracota allığımı sürüyorum.


Gördüğünüz gibi bu ürünün dağıtılmamış hali çünkü dağıttıktan sonrasını fotoğraflayamadım. Bir şey belli olmuyordu. 
Böyle bir ürüne 12 tl vermeye değer mi? Bence değmez. 
Bu şahsi görüşümdür.

Bu ürünü kullanıpta memnun kalan var mı? Varsa ne şekilde bu ürünü değerlendiriyorsunuz?

Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. bende merak ediyodum canım iyi ki okudum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım faydalı olabildiysem ne mutlu :)

      Sil
  2. bende merrak ediyordum bunu çok faydalı oldu bu yazı almama gerek kalmadı zaten bu tarz ürünleri ben sevmiyyorum ama dikkatimi çekmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, pek paraya değer bir ürün değil.

      Sil
  3. ben de çok merak ediyordum memnun kalmadıysan almıyım bende :( Fondotene karıştırıp kullananlar da var canım bir dene istiyorsan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaha aydınlatıcı istiyorsan canım the balm ın toz halinde aydınlatıcısı varmış. Çok iyi diyorlar. Ama bu ürünü aydınlatıcı olarak da tavsiye etmiyorum .

      Sil
    2. evet the balm'ın aydınlatıcısı için indirimi bekliyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?