2 Şubat 2013 Cumartesi

Flormar cashmere ruj ile devam ediyoruz.

 Herkese mutlu hafta sonları,
Bu aralar elimde tanıtmak istediğim çok fazla ürün birikti. Farkındayım Flormar olarak devam ediyorum. Ama son zamanlarda Flormar ağırlıklı ürünler kullandığım için öncelik veriyorum.
Deluxe shine serisinden sonra deluxe cashmere serisi çıkardı Flormar. Bana göre bu iki ruj serisi arasında çok bir fark yok.
Shine dan sonra cashmere serisini merak ediyordum. Bu DC28 numaralı ruj ise bana Flormar tarafından denemem için gönderildi. Çok tercih ettiğim bir renk değil ama yine de kullandım ve belirli bir görüşe sahibim artık.



Cashmere bence ambalaj olarak, yapı olarak shine'ın neredeyse aynısı. Tek farkı sanırım cashmere serisi biraz daha kahve ve nude ton ağırlıklı. Bir de şunu fark ettim.Shine serisi sürdüğünüz andan itibaren nem sağlarken, cashmere serisi sürdükten kısa bir süre sonra nem sağlıyor. Kalıcılık olarak orta düzeyde.



Nude ve kahve tonlarını sevenler için bir alternatif olabilir. Fiyat olarak 15.50 tl. Ama ben hala Deluxe shine serisinden D40 cıyım!!. Merak edenler için Tıkkk



Flormar'a tekrar teşekkür ederim.


Sevgiler
xoxo

1 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?