1 Şubat 2013 Cuma

Flormar terracota allığım..

Herkese merhaba,
Bugün büyük patron nasıl olduysa ofisteki herkese tatil verdi. Ben de erken çıktım. Sporumu yaptım, eve geldim. Biraz blog ile ilgilenmek istedim. Size kozmotrend den yaptığım alışverişimi anlatmak istiyorum.
Sanırım 2-3 hafta önce kozmotrend den bu flormarın meşhur terracota 41 no lu allığını satın almıştım. Kargo dahil 25 tl ye geldi. Ama siparişim bu sefer yaklaşık bir hafta sonra elime geçti ve korumasız olarak geldi. Halbuki ilk alışveriş yaptığımda daha özenliydiler. Tekrar kozmotrend de yönelir miyim, orası meçhul.



Gelelim allığa. Ben pembe tonlarını çok seviyorum zaten. 41 numara serinin en hafif pembesi. 40 numarası var o daha koyu. Kalıcılığı orta derece. Yapısı yine her zamanki gibi yumuşak.  Hafif bir pembelik olsun, ışıltı olsun derseniz flormarın bu allığını öneririm ancak fiyatları biraz daha uygun olsa ne ala! 


 Fiyatlar harici ben flormardan oldukça memnunum. Terracotaların fiyatlarını biraz olsun indirseler ... :)


Bu allıkla birlikte, allık koleksiyonuma bir yenisini daha eklemiş oldum. Sanırım şu an sayı 14 verdiklerimin haricinde. Ben bir allık delisiyim ne yapayım :)

Sizin kendinize "dur" diyemediğiniz makyaj malzemesi nedir?? :)


Sevgiler
xoxo

12 yorum :

  1. bende de rimel çok birikiyor kurutup atıyorum sonra artık akıllandım 2yi geçmiyor sayı. eskileri de attım hep. takıntı olmuştu senin allık gibi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak bizim bu makyaj sevdamız ya :) doyumsuzuz :)

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş, bayılırım bu renklere güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ben de pembe tonlarına bayılıyorum :)

      Sil
  3. benim kesinlikle ruj. şuan 36 dayım.4 tane daha sipariş ettiğim ama alcaklarım var.Seni anlıyorum yani =)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatttttt!! Maaşallah! :) Ben allık konusunda o kadar çıkabileceğimi sanmıyorum :D

      Sil
  4. Allığın rengi çok güzelmiş, çok tatlı. Güle güle kullanın. :) Parfümmmmmm bana parfüm olsun 30 tane olsun bayılırım :) Benim de takıntım bu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yelizcim. :) Ay ben parfüm konusunda çok takıntılıyım. 5 -6 senedir kullandığım parfüm sayısı 2 yi geçmez. Koku değiştiremiyorum alıştıktan sonra kolay kolay.

      Sil
  5. Bu benim blog satışımda 12 tl idi,üstelik hiç kullanmamıştım.
    Keşke baksaydın canım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma be! Nasıl fark etmedim ben çünkü arada bakıyordum senin satış bloguna :(

      Sil
  6. allığın rengi çok tatlıymış güle güle kullan ama benim kendime dur diyemediğim ürün ruj :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol :) Bir dönem ben de çok sık ruj alırdım ama son bir iki yıldır allık hastalığım devam ediyor :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?