23 Şubat 2013 Cumartesi

Golden Rose Rimeller...

Herkese merhaba,
Bilen bilir, yıllardır neredeyse Maybelline rimellerin harici rimel neredeyse hiç kullanmadım. Ama sürekli bir lira iki lira artan fiyatları sinirimi bozmaya başladı. İndirim zamanlarını da takip edemiyorum. One by one rimelimin ikincisi birince ben de yeni alternatifler aramaya başladım. Geçen hafta bir blogda golden rose rimellerinden bahsediliyordu. Watsons tada tanesini 5.90 a görünce iki tane aldım.


Golden Rose ürünlerini pek bilen biri değilim. Rimellerini de ilk kez kullandım.
City Style olan pembe renkli rimel kirpiklere uzunluk vermek amacı ile tasarlanmış.
Cat walk ise daha çok dolgunluk amacı ile...


Ben bu iki rimel içinde pembe olanı daha çok beğendim. Çok etkili rimeller olmasalarda, günlük kullanım için idealler. Maybelline in one by one ya da falsies etkisini bu rimellerde bulamasanız da yine de kötü diyemem rimeller için. 5.90 fiyat bence oldukça ideal. Bu rimeller bitsin, tekrar alır mıyım? Alırım! Çünkü günlük sürekli rimel kullanıyorum ve çabuk bitiyor rimellerim. 



Tek beğenmediğim nokta şu oldu. Ambalajlarının ağızları çok dar o nedenle miktar az geliyor. Durum böyle olunca en az iki kat uygulamak gerekiyor rimeli.
Fırçaları fotoğrafta çok iyi yansıtamadım ama fırçaları çok beğendim. Plastik tarz fırçalar bana göre daha başarılı.


Uygun fiyatlı, memnun kaldığınız rimel tavsiyeleriniz varsa yazın lütfen.

Sevgiler
xoxo



14 yorum :

  1. Essence' in rimellerini tavsiye ederim canım. Fiyatları gayet makul. Ben de hergün rimel kullanıyorum ve rimele dünyanın parasını baymaktan hiş hoşlanmıyorum.

    http://myshimizu.blogspot.com/2013/02/essence-ask.html

    Özellikle multi action waterproof olan daha güzel dolgunlaştırıyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence ürünlerine maalesef kolaylıkla ulaşamıyorum. Ama aklımda olsun :) sağol.

      Sil
  2. cat walk'un fırça tasarımı değişikmiş,ben essence get big lashes tavsiye ediyorum hem uygun fiyatlı hem güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir e gittiğim ilk fırsatta bakacağım Gratis e gidip :)

      Sil
  3. Ben ikisini de aldım turuncusunu sevdim ama pembesini sevmedim nedense gözlerimde yanma oluşturdu. Maskarada iyi ürün kullanmak lazım ama kozmetik şirketlerinin fiyat politikaları maşallah haçlı seferleri gibi üstüne üstüne geliyor insanın. Her şeyin iyisini seçmeye kalksam tüm maaşımı kozmetiğe yatırmış olacam. Yurt dışında ne kadar ucuz satılıyorlar halbuki. Türk kadınını gördüler para veriyor kozmetiğe, en iyisi biz bu fiyatları uçuralım dediler... Birde gümrük yasağı var. o ayrı dert

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle vallahi, soyup soğana çeviriyorlar. Böyle olunca farklı alternatifler arıyoruz biz de ne yapalım. En azından gümrük olayı olmasaydı...

      Sil
  4. Max factor 2000 benim kirpiklerimde inanılmaz etki yaratıyor , 10 yılı aşkın süredir Max factor rimellerinden asla vazgeçemedim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir çok yerde okudum ama fiyatı da bir o kadar iyi sanırım :)

      Sil
  5. bence benefitinki de başaralı ama baya pahalı
    blogumda güzel bir etkinlik var katılırsan sevinirim:
    http://www.makyajvehersey.blogspot.com/2013/02/wishlist-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pahalıysa bakmayayım bile :) Dediğim gibi bir tek ürüne çok para harcamayı sevmiyorum ben.
      Etkinliğine bakıyorum hemen :)

      Sil
  6. rimelde dior kullanıyorum 5 senedir. en son 6 ay önce filan 84 liraya almıştım. gerçekten güzel rimel ama çabuk kuruyor ve öğrenci halimle o kadar para vermek istemiyorum rimele artık. paranın kıymetini bilmek lazım. her sene mutlaka 3 tane dior rimel alıyordum.
    daha uygun fiyatlı ama performansı yüksek alternatiflere yöneleceğim bundan sonra.
    ama dior da bir o kadar güzel ya :))akmaz kokmaz bulaşmaz... aah aah :))
    falsies deneyeyim bir de madem masılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar iyi olursa olsun ben bir tek ürüne o kadar para harcayamam doğrusu :) Bence farklı alternatiflere bakmalısın sen de. O paraya çok çeşitli birden fazla ürün olmak varken .. :)

      Sil
  7. Alix avien -DNA maskarası çok iyi hem de ucuz kirpikleri uzatıyor hem de hacim veriyor mutlaka denemelisin

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?