17 Şubat 2013 Pazar

I love.. El kremi..

İyi pazarlar,
Birazdan askerim ile görüşeceğim internette ama onu beklerken bir post gireyim istedim :)
Watsons'larda bulabileceğimiz I love serisinin hindistan cevizli el kremini çok merak ediyorumdum. Watsons'a gittiğimde, testerı olmadığı için deneme fırsatım olmamıştı. Ambalajından duyduğum kokuya aldanarak kremi aldım.
Hindistan cevizi aromalı ürünler aşırıya kaçınca çok yoğun ve rahatsız edici kokuyor maalesef. Bu üründe üzgünüm ki öyle. 
Ambalajından kokladığımda o kadar hoş bir koku yayılıyordu ki.. Ancak elime sürünce... O kokuyu tarif edemiyorum. Acayip bir kimyasal kokuyor sanki. Kaç kişiye kremi sürdürüp test ettirdiysem, hiç biri kokusunu beğenmedi. 
Kremin tek iyi yönleri, paraben içermiyor. En azından içerik kısmında ben denk gelmedim ve nemlendirmesi güzel. 
Dün watsons a tekrar gittim el kremi almak için. Mangolu, çilekli ve ahududulu olanları da vardı. mangolu olan hoştu aslında. Ama ben Neutrogena yu kampanya da görünce bildiğimden şaşmak istemedim. Ama neutrogena nın da kötü yani paraben içermesi. :(


Ama kremi de atmaya kıyamıyorum çünkü ambalajı çok hoş. 

Bu serinin ürünlerini kullanan var mı aranızda? Varsa tavsiye edebileceğiniz ürünleri neler?


Sevgiler
xoxo

11 yorum :

  1. ben de çok merak ediyodum bu seriyi cnm , ama dediğin gibi bazı hindistan cevizi kokularaı ilacımsı kötü bi kokuya sahip oluyo ki ben çok severim hindistan cevizi kokusunu:))) başka kokuları da vardı galiba kremin, paraben içermiyosa ben de başka kokularına bakayım. Peki parafin içeriyo mu cnm ben parafin içeren de kullanamıyorum da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çilek, ahududu ve mangolusu da var. Resmi daha önce hazırlamış olduğum için krem şuan yanımda değil ama parafin den emin değilim. Bakıp haber veririm canım :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
    3. Meliscious, canım maalesef paraffin de var :(

      Sil
  2. Aaa sevmedin miiii :) Bu kremi seven az kişi var herhalde ya,ben bayılıyorum resmen. 2.yi kullanıyorum şuan ,ilki bitti :D Duş jelini de almıştım hatta,ona daha geçmedim ama. Yapısı falan da hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten biliyorsun senin videonda gördükten sonra merak ettim bu kremi ve aldım ama bana çok ağır geldi vallahi canım. Yapısına lafım yok da, ama işte koku.. :(

      Sil
    2. Ben de çilekli ve ahududuluyu kokladım,onlar ağır geldi :) Bunun kokusunu ben daha önce Rossmann'dan aldığım ve bayıldığım,sınırlı üretim Choco fun el kremine benzettim bir de,o yüzden de bayıldım tabi :D

      Sil
  3. Bu serinin kokularını çoğunluk çok seviyor ama bende bir türlü sevemedim,katılıyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır kokulara gelemiyorum maalesef ama mangolusu fena değildi sanki..

      Sil
  4. duş jelleri fena değil ben şimdi limonlusunu kullanıyorum mangolusunu da alacağım kesinlikle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?