24 Şubat 2013 Pazar

Kelebeğin Rüyası - İzledim


Herkese merhaba,
Dün akşam vizyona yeni giren Kelebeğin Rüyası isimli filmi izlemek için sinemaya gittim.
Filmin fragmanı dikkatimi çekmişti. Üstelik gerçek bir hikayeyi anlatıyordu ve oyuncular arasında Kıvanç Tatlıtuğ vardı.

Kıvanç Tatlıtuğ hayranı değilim ama oyunculuğunu gerçekten çok beğeniyorum. Özellikle Kuzey Güney dizisi ile başarısını kanıtladığını düşünüyorum. 

Kelebeğin Rüyası isimli film, Muzaffer Tayyip ve Rüştü Onur isimli iki genç şairin hayatını anlatıyor. 1941 yılında Zonguldak'ta geçen hikaye verem hastalığından ölen insanları da içine alıyor.

Film çok yavaş ilerliyor. O nedenle ilk başları beni birazcıkta olsun sıktı. Olaylar çok ağırdan alınmış. Ancak filmin görselliği çok hoşuma gitti. Görüntü yönetmeni iyi iş çıkarmış.

Oyunculuklara lafım yok. Çok başarılı. Bazı sahnelerde içim parçalandı. Ağlamadım ama yürek burkucuydu.

Genel olarak güzel bir filmdi. Güzel bir hikayeydi. Ancak filme çok büyük beklentilerle gidenlerin beklentilerini karşılayamayabilir. Durgun ama yine de güzel bir filmdi.

Yok ben filmi değil ama Kıvanç ı izlemek için gidiyorum derseniz de ona lafım yok. Onun için de gidilir :D




Sevgiler
xoxo

12 yorum :

  1. Yazdıklarına katılıyorm hatta baya bı hayal kırıklığıydı
    dolu dolu bir hikayesi yoktu öyküsü vardı
    yavaştı oooo bisuru eksiği vardı da neyse ki görüntü Superdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, görüntü süperdi Kıvanç süperdi o da yetti :D

      Sil
  2. paylaşımın için saol canım. bende gitmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Git bak bakalım, senin görüşlerin ne olacak biz de okuyalım :)

      Sil
  3. bende gitmeyi düşünüyorum bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlersen filmi yorumlarını paylaş blogda okuyalım :)

      Sil
  4. Bende bugün izledim, konu ağır ilerliyordu,ilk yarı uykum geldi hatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef. Çok ağır ilerleyen bir film, o nedenle insanın filme olan konsantrasyonu çabuk dağılıyor.

      Sil
  5. Hatta şimdi geldim daha eve izleyip hemen geldim bayılacaktım filmde çok sıkıldım ben yahu!öyle çokta iyi değildi dediğin gibi hikaye vardı sadece,yazık ettim parama gidecek varsa gitmesin netten izlesin çok merakettiyse :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet, güzel bir hikaye ama durgun o nedenle biraz sıkıyor.

      Sil
  6. Merak ediyordum ben de bu filmi. Görüntüler şahane gelmişti ama gitmem heralde bu yazıdan sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüler güzel, oyunculuklar çok iyi ama bir şey eksik işte filmde.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?