16 Şubat 2013 Cumartesi

Maybelline BB Krem..

 Herkese merhaba,
Garnier bb kremim bitince yeni bir bb almak istedim. Aslında Garnier den oldukça memnundum ama nedense Maybelline i indirimde görünce alıp denemek istedim. Fikir elde edecek kadar da kullandım ve artık yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim.


Öncelikle, hep söylediğim gibi, buğday tenliyim ve sanırım sarı alt tonluyum. Hiç emin olamasamda. Light olanı aldım ve cildime uydu. Hatta benden bir ton açık olanlara da light ton uyacaktır. 
Ürün 30 ml. Ben 50 ml olduğunu sanıp aldım ve sonrasında hayal kırıklığına uğradım. Ürün gramajına hiç dikkat etmemiştim. Bu benim tarafımdan bir eksi.
Ayrıca ürün resimde de gördüğünüz üzere çok sıvı yapıda. Bu nedenle çok çabuk bitecek bir ürün çünkü kapağı kapalıyken bile kapağın içine ürün dağılmış oluyor.


Ancak sıvı olması dolayısı ile çabuk dağılıyor. Garnier kadar yağlı bir yapısı yok. Kuru cildi olanların öncesinde nemlendirici kullanmaları iyi olabilir.
Üründen kapatıcılık beklemeyin.Cildinize sürdüğünüzde de pek bir fark yaratmıyor. Varlığı ile yokluğu sanki bir Bu yazdıklarımın hepsini göz önünde bulundurursak, benim açımdan sınıfta kalan bir ürün. Ancak ben bitirene kadar kullanmaya devam edeceğim. Bittikten sonra da ilk işim gidip Garnier almak olacak.
Çünkü Garnier hem miktar olarak, hem nem düzeyi olarak, çok az da olsa kapatıcılık olarak Maybelline den bir kaç adım önde. Garnier yazımı okumak için de tık.


Fiyatı sanırım 20 tl ama ben buycosmo dan 13 tl ye almıştım.

Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Benim bb kremler arasında en cok sevdıgım marka bu. kolay ulasabıldıgımız markalar arasında en cok bunu begendım hıc yaglandırma sıvılce yapmadı pudrasız bıle cilt emince güzel duruyor. gule gule kullan canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kolay ulaşabilirlik açısından iyi ancak benim cildim Garnier i daha çok beğendi. Bitsin de garnier e dönüş yapacağım :)

      Sil
  2. Geçen gün Maybelline facebook sayfasından bir defilenin hazırlık fotoğrafları yayınlamıştı ve neredeyse her makyajda bu ürün vardı.. O makyajlar bu bb ile çıktıysa ne ala! :)
    Ben hiçbir şey sürmemiş olmamak için sürüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O makyajların bb ile çıktığını sanmıyorum ama muhtemel yeni bir reklam politikası olabilir.

      Ben de bitsin diye kullanıyorum vallahi :)

      Sil
  3. 14 yaşındayım mezuniyet için bir bb cream bakıyorum cildim karma maybelline mi gargarnier mi önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pure beauty'nin bb kremini ya da kapatıcılığı olan bir ürün istersen loreal in infallible fondötenini öneririm.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?